PracaGrupypl.praca.dyskusje › perespektywy po kierunku Transport

  • 1. Data: 2003-11-30 17:51:42
    Temat: perespektywy po kierunku Transport
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    studiuje transport na PW i niedlugo przyjdzie czas na wybor specjalnosci.
    zastanawiam sie nad Logistyka i Technologia Transportu Samochodowego i
    Sterowaniem Ruchem Drogowym. Czy moge Was prosic, jako zaprawionych w bojach
    i dobrze zorientowanych na rynku pracy, po ktorej z tych opcji mam lepsze
    perespektywy.
    A moze jednak powinienem spytac, po ktorej z opcji mniejsza szanse na
    bezrobocie, albo transport pizzy z pizzeri do klienta wlasnym samochodem za
    3 zl za kurs.... i tyle to bedzie mialo wspolnego ze studiami.

    pominmy takie kwestje jak jezyki, doswiadczenie, znajomosci itd. Wtedy
    ciezko bylo by doradzic cos konkretnego, bo wiadomo ze jak ktos ma sile
    przebicia i w ogole jest ponadprzecietny to sobie zawsze znajdzie. ciepla
    posadke.

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2003-11-30 21:36:28
    Temat: Re: perespektywy po kierunku Transport
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciezko bylo by doradzic cos konkretnego, bo wiadomo ze jak ktos ma sile
    > przebicia i w ogole jest ponadprzecietny to sobie zawsze znajdzie. ciepla

    Cieple posadki to raczej sa dla krewnych i znajomych krolika. Ktos
    ponadprzecietny ma szanse znalezc posade na ktorej bedzie zapieprzal jak
    szalony, ale za to da sobie rade, rozwiaze pojawiajace sie problemy i okaze
    sie po prostu kompetentny. Raczej nie jest to "ciepla posadka".

    sadzac po nazwie kierunku, to sterowanie ruchem drogowym brzmi bardziej
    kierunkiem przydatnym w urzedach i samorzadach. Logistyka ma wg mnie wieksza
    przydatnosc, bo wiekszosc firm z kilkoma samochodami ciezarowymi potrzebuje
    kogos kto dopilnuje organizacji transportu i jego zaplecza. Jesli do tego
    bedziesz mial uprawnienia na sztaplarke, kurs instruktoea BHP, prawo jazdy
    na samochod ciezarowy, to masz szanse dostac sie do jakiejs firmy w ktorej
    bedziesz mogl wykorzystac swoj dyplom.

    Hmm... jesli juz studiujesz ten transport, to tak naprawde ty powinienes byc
    najlepiej zorientowany w tych niuansach.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > pozdrawiam,