PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??

  • 11. Data: 2008-09-03 06:50:45
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-02, Kris <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "Towar/usługa": praca
    > Sprzedawca: pracownik
    >
    > To kto wg Ciebie ma podać cenę za swoje usługi?

    Ten kto wystawia ofertę. Bo pracownik sprzedaje nie prace a swój czas,
    pracę sprzedaje pracodawca.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2008-09-03 06:52:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Malinowski pisze:

    > Postaw się na chwilę w roli pracodawcy i podaj choć jeden argument za
    > tym, aby to wynagrodzenie podawać w ogłoszeniu.
    >
    > Będzie to trudne w przypadku firmy, która płaci pracownikom mniej niż
    > inne podobne firmy. Przyjmij więc dla uproszczenia, że firma ta płaci
    > wszystkim swoim pracownikom więcej niż wynosi średnia w danej branży i
    > na danym stanowisku.

    Widzisz, juz nie wystarczy kupic sobie firmowy dres i sprowadzić
    samochód na 3 litery ze zlomu w niemczech by być przedsiębiorcą.

    > Podaj choć jeden sensowny argument, aby ta firma miała się tym faktem
    > chwalić w ogłoszeniu o poszukiwaniach pracownika.

    Bo inaczej nie znajdzie pracownika.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2008-09-03 06:55:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ten kto wystawia ofertę.

    Nie wydaje mi się.

    > Bo pracownik sprzedaje nie prace a swój czas,
    > pracę sprzedaje pracodawca.

    Nazwij to jak chcesz. Sprzedającym jest tu pracownik. On powinien umieć
    wycenić swój czas.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-09-03 06:58:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-03, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Bo inaczej nie znajdzie pracownika.

    Ależ oczywiście że znajdzie. To że paru gości się na grupach piekli o
    widełki nie stanowi dużego problemu. Jak pracodawca będzie miał sensowną
    i rynkową ofertę, to nie bój nic. Znajdzie dobrych ludzi. Nawet jak o
    wynagrodzeniu będzie rozmowa na końcu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2008-09-03 07:09:34
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    MarcinF wrote:

    > A co tu argumentowac? Sensem ogloszenia jest to aby jego adresat
    > sie nim zainteresowal, a pracuje sie dla pieniedzy.

    A jak Twoja wypowiedź odnosi się do mojej?

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 16. Data: 2008-09-03 07:12:03
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Analogicznie jak w przypadku ogłoszeń typu "kupię-sprzedam". Te, przy
    > których ogłoszeniodawca nie raczy podać ceny, wymagają włożenia
    > dodatkowej pracy tylko po to, by dowiedzieć się, czy w ogóle są warte
    > zainteresowania. Te "bezcenne" aż się proszą: "olej mnie, olej mnie!".
    > Nie są olewane tylko i wyłącznie dlatego, że mniej więcej wszyscy
    > pracodawcy w Polsce lojalnie trzymają się tej idiotycznej maniery.

    Jeżeli to takie idiotyczne to podaj choć 1 (słownie: jeden) sensowny
    argument dla takiego pracodawcy dlaczego miałby umieścić stawkę w
    ogłoszeniu.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 17. Data: 2008-09-03 07:13:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > widełki nie stanowi dużego problemu. Jak pracodawca będzie miał sensowną
    > i rynkową ofertę, to nie bój nic. Znajdzie dobrych ludzi. Nawet jak o

    Jakis jeleni może w końcu znajdzie. Z innych miejsc wiem, że są problemy
    ze znalezieniem, szczególnie na te stanowiska, gdzie trzeba miec wiedzę,
    bo jeśli przychodzą na rozmowy to są to osoby, które nie powinny się
    znaleźć na rozmowie, ponieważ nie nadają się na dane stanowisko. No ale
    to nie mój biznes. To problem tych pracodawców.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2008-09-03 07:16:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Malinowski pisze:

    > A jak Twoja wypowiedź odnosi się do mojej?

    Ano odnosi - w ten sposób, że jeśli będą 2 ogloszenia obok siebie - w
    jednym będzie stawka i stawka nam będzie odpowiadać, to szkoda mi będzie
    pieniędzy na to by zadzwonić choćby do drugiej firmy, która pominęła
    informacje o wynagrodzeniu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2008-09-03 07:18:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g9lc48$gnl$4@news.onet.pl...

    > Ten kto wystawia ofertę. Bo pracownik sprzedaje nie prace a swój czas,
    > pracę sprzedaje pracodawca.

    W takim razie, jest to pierwszy w historii przypadek, ze sprzedawca placi
    kupujacemu. Oczywiscie jawna bzdura: to pracownik sprzedaje swoje uslugi,
    prace sprzedaja kolesie oferujacy posrednictwo w zdobyciu stanowiska na
    platformie.

  • 20. Data: 2008-09-03 07:24:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Ghost pisze:

> [...]
    > placi kupujacemu. Oczywiscie jawna bzdura: to pracownik sprzedaje swoje
    > uslugi, prace sprzedaja kolesie oferujacy posrednictwo w zdobyciu

    Wszystko zależy od waluty, jaka przyjmiemy. Ogólnie - zainteresowanym
    jest ten co daje ogłoszenie, więc on powinien dać wycenę.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl