PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??

  • 111. Data: 2008-09-09 13:49:58
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:slrngccv3s.7g3.proteus@pl-test.org...
    > On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No więc wieszczenie w rodzaju " Tylko rekruter niech później nie płacze,
    > że nikt na poziomie się nie zgłosił." jest nieuzasadnione. W Londynie
    > też znaleźć specjalistów nie potrafią, mimo że widełki podają.

    Pamietm, jak kiedys jedna ze Slaskich firm komputerowych (Logotec?) miala
    tak niemilosiernie spaprana opinie na rynku pracy, ze doslownie zero
    chetnych do pracy - zaczeli dawac przeogromne ogloszenia w wyborczej (cztery
    i wiecej stron)... z widelkami. Widelki opiewaly jednak na wysokie kwoty.
    Skutek chyba byl mizerny bo pozniej nadal ogloszenia sie ukazywaly, tylko
    juz przez head hunterow - bez nazwy pracodawcy, ludzie zorientowani nie
    mieli jednak klopotu z okresleniem kto i co.

  • 112. Data: 2008-09-09 16:59:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A te wazniejsze rzeczy to: nieruchomosci, obligacje, akcje i inne.

    Heh, zadaj sobie, badz co badz trywialne pytanie, niestety zapominane w
    pogoni za pieniadzem - po co gonisz za kasa? A nastepnie, po co gonisz za
    duza kasa?