PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??

  • 101. Data: 2008-09-09 09:40:58
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Miros/law L. Baran <b...@h...pl> wrote:

    [...]

    > No nie przesadzajmy z tą możliwością negocjacji. Zatrudniający
    > doskonale wie, jaki ma maksymalny budżet na nowy etat. Mówiliśmy o
    > specjalistach, nie o wyższej kadrze zarządzającej.

    Ale nie każdy specjalista, bądź wannabes "przełknie" pigułę w postaci
    "no niestety nie zaoferujemy panu kwoty maksymalnej, bo pana
    kwalifikacje nie są wystarczające".

    To akurat już zależy nie od tego jakim kto jest fachowcem, tylko od tego
    jakim kto jest człowiekiem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 102. Data: 2008-09-09 11:11:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > kwalifikacje nie są wystarczające".
    >
    > To akurat już zależy nie od tego jakim kto jest fachowcem, tylko od tego

    Tak samo jak nie każdy zaakceptuje brak konkretnej odpowiedzi o to ile
    moze zarabiac, jesli przejdzie rekrutacje, bo po prostu nie przyjdzie
    wogóle na rozmowę.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 103. Data: 2008-09-09 11:47:15
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Wojciech Bancer pisze:
> [...]

    > Ale nie każdy specjalista, bądź wannabes "przełknie" pigułę w postaci
    > "no niestety nie zaoferujemy panu kwoty maksymalnej, bo pana

    No. Zdarzają się ludzie z zaburzoną samooceną i przegiętym ego, trudno.

    > To akurat już zależy nie od tego jakim kto jest fachowcem, tylko od tego
    > jakim kto jest człowiekiem.

    No.

    Ale co to ma do rzeczy?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''Visible forms are not inherent in the world but they're granted by
    the act of seeing.''
    --Aeon Flux

  • 104. Data: 2008-09-09 12:09:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak samo jak nie każdy zaakceptuje brak konkretnej odpowiedzi o to ile
    > moze zarabiac, jesli przejdzie rekrutacje, bo po prostu nie przyjdzie
    > wogóle na rozmowę.

    Ale w takiej sytuacji nie traci czasu ani rekruter, ani ów kandydat.
    Sytuacja czysto neutralna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 105. Data: 2008-09-09 12:10:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Miros/law L. Baran <b...@h...pl> wrote:

    [...]

    > No. Zdarzają się ludzie z zaburzoną samooceną i przegiętym ego, trudno.

    Generalnie moje stanowisko jest takie, że niezależnie od tego czy się
    poda, czy nie owe stawki, widełki, to wpływ na proces rekrutacji jest
    nieprzewidywalny i twierdzenie, że na pewno firmie/kandydatom przyniesie
    to korzyści to lekkie nadużycie.

    I tyle. Darcie o to szat na grupie nic nie zmieni. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 106. Data: 2008-09-09 12:50:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doskonale wie, jaki ma maksymalny budżet na nowy etat. Mówiliśmy o
    > specjalistach, nie o wyższej kadrze zarządzającej.

    Nie zrozumiales, polecam wiecej uwagi.

  • 107. Data: 2008-09-09 13:12:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale w takiej sytuacji nie traci czasu ani rekruter, ani ów kandydat.
    > Sytuacja czysto neutralna.

    Tylko rekruter niech później nie płacze, że nikt na poziomie się nie
    zgłosił.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 108. Data: 2008-09-09 13:18:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tylko rekruter niech później nie płacze, że nikt na poziomie się nie
    > zgłosił.

    Jeszcze tej swojej widełkowej tezy nie udowodniłeś, pamiętasz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 109. Data: 2008-09-09 13:24:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeszcze tej swojej widełkowej tezy nie udowodniłeś, pamiętasz?

    A co mam udowodnić? Są rzeczy których raczej udowodnić się nie da. Można
    jedynie prognozować. Dopiero empirycznie wyjdzie, czy prognozuje sie
    dobrze, czy źle.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 110. Data: 2008-09-09 13:38:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A co mam udowodnić? Są rzeczy których raczej udowodnić się nie da. Można
    > jedynie prognozować. Dopiero empirycznie wyjdzie, czy prognozuje sie
    > dobrze, czy źle.

    No więc wieszczenie w rodzaju " Tylko rekruter niech później nie płacze,
    że nikt na poziomie się nie zgłosił." jest nieuzasadnione. W Londynie
    też znaleźć specjalistów nie potrafią, mimo że widełki podają.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl