PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delphi Krakow

  • 11. Data: 2006-05-31 18:04:45
    Temat: Re: Delphi Krakow
    Od: rocq <r...@o...pl>

    mgl napisał(a):

    > Ciekawostka: RINF podłapał hype na usługi rekrutacyjne w IT i szuka
    > teraz pracowników m.in. dla Siemensa :P. Ile przyjdzie nam jeszcze w
    > naszym pięknym kraju czekać na agencje pracy IT z prawdziwego zdarzenia?
    >
    > pozdrawiam,

    dla siemensa rekrutuja juz od dluzszego czasu ;] tylko ile oni kasy
    delikwentowi tam pracujacemu zabieraja, umowa jest z rinfem oni placa
    1500 netto, po 3 miechach 2000, a pracuje sie w siemensie, taki sam
    pracownik zatrudniony na takim samym stanowisku bezposrednio przez
    siemens ma 2500 netto :/ a umowy nie sa na 3 miesiace tylko o wiele
    dluzsze, nie wiem po jakim czasie przechodzi sie na umowe z siemensem,
    ale z tego co slyszalem to rinf podpisuje umowy na 5 lat (tego
    stwierdzenia pewien nie jestem, to wiadomosci od znajomego znajomego ;])
    ....rinf zarabia calkiem dobre pieniadze ....

    nie lubie posrednikow agencji pracy etc etc ...

  • 12. Data: 2006-06-04 11:28:51
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    I nikt mi nic wiecej na temat Delphi nie napisze ???

    w sumie to prawie niczego sie nie dowiedzialem , troszke tylko o samym
    spotkaniu rekrutacyjnym