PracaGrupypl.praca.dyskusjeDelphi Krakow › Re: Delphi Krakow
    From: NovemberR <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Delphi Krakow
    Date: Tue, 30 May 2006 18:11:27 +0200

    b3ut napisał(a):
    > Nie pracowałem, byłem tylko na rozmowie.
    > WYmagania były jak wyżej a dostałem do rozwiązania test z administrowania
    > siecią, zapezpieczaniem jej etc...
    > I ani jednego pytania o oscyloskop :)
    > Zarobki - nie mam bladego. O ile jednak mi wiadomo ciekawsza robota w TRW
    > (częstochowa)

    a moglbys cos wiecej napisac o tej rozmowie ? jak to przebiegalo i ile
    trwalo ? o co sie pytali etc , czy duzo po angielsku bylo, jakies
    konkrety czy tylko pytali co znasz a co nie ? ja ostatnio bylem na
    takiej rozmowie gdzie gosciowa wymieniala technologie i inne pierdoly a
    ja mowilem znam badz nie ;] i pozniej pisalem takze test ;] ogolnie
    rozmowa byla z kims kto nie ma za bardzo bladego pojecia ;]
    jak to wygladalo u Ciebie ?