PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja zagraniczna obejmujaca sobote i niedziele

  • 1. Data: 2004-05-17 10:39:28
    Temat: Delegacja zagraniczna obejmujaca sobote i niedziele
    Od: "Babinicz" <b...@b...tego.op.pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy jeśli pracodawca wysyła pracownika w delegacje obejmujaca
    sobote i niedziele (ze względu na nizsze ceny biletow lotniczych), to czy
    pracownikowi przysługuje coś w zamian za te dwa dni wypoczynku, które
    zostały przez pracodawce odbrane?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2004-05-17 12:48:48
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Babinicz" <b...@b...tego.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobote i niedziele (ze względu na nizsze ceny biletow lotniczych), to czy
    > pracownikowi przysługuje coś w zamian za te dwa dni wypoczynku, które

    Niewiem dokladnie ale leci Ci zwykla delegacja i diety za kazdy dzien.
    Sprawdz czy w dni wolne od pracy niema wiekrzyszch diet (ale nie sadze aby
    tak bylo).
    Poprostu tak to juz bywa ze czesto delegacja zaczyna sie w weekend :)

    czesc
    Piotrek,

  • 3. Data: 2004-05-18 12:55:55
    Od: "Babinicz" <b...@b...tego.op.pl>

    "Piotrek" <p...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Babinicz" <b...@b...tego.op.pl> napisał w wiadomości
    > Niewiem dokladnie ale leci Ci zwykla delegacja i diety za kazdy dzien.

    Chodziło mi bardziej o odbranie dni wolnych zabranych przez wyjazd ...

    Pozdrawiam
    Babinicz

  • 4. Data: 2004-05-18 13:46:15
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    > "Piotrek" <p...@b...pl> wrote in message

    > obejmujaca
    >
    > Chodziło mi bardziej o odbranie dni wolnych zabranych przez wyjazd ...

    He he niema czegos takiego jak dzien wolny w delegacji.
    Poprostu masz wyjazd w dzien wolny i od tego dnia biegnie delegacja i chyba
    tego nie zmienisz.Pracodawca moze Ci opwiedziec zebys sie cieszyl bo moze Ci
    np kazac pracowac i co wtedy - odrobic jakis zalegly dzien.

    salut
    Piotrek,