PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnosnie pl.praca.szukana

  • 1. Data: 2004-05-17 09:12:21
    Temat: Pytanie odnosnie pl.praca.szukana
    Od: "Mafik" <m...@a...net>

    Czy do kogos z was pracodawca odezwal sie sam z siebie? Przepraszam za taka
    forme pytania, ale chyba w najprostszy sposob oddaje ono sens tego o czym
    chcialbym sie dowiedziec

    --
    Pozdrawiam, Mafik

  • 2. Data: 2004-05-17 10:51:22
    Temat: Re: Pytanie odnosnie pl.praca.szukana
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Mafik" <m...@a...net> wrote in

    > Czy do kogos z was pracodawca odezwal sie sam z siebie? Przepraszam za
    > taka forme pytania, ale chyba w najprostszy sposob oddaje ono sens
    > tego o czym chcialbym sie dowiedziec

    Powtarzaja sie sekwencyjnie te same ogloszenia, tyle mozna stwierdzic
    bezsprzecznie (ID-15678). Moze to co prawda oznaczac rowniez przyjmowanie
    pracy czasowej, malych zlecen, itp.

    Lepszym pomyslem wydaje sie zamieszczenie ogloszenia w portalu/wortalu
    branzowym. Chociaz i tu nie liczylbym na wielki odzew. Pracodawcy nie
    prowadza zwykle rekrutacji biernej, interesuja ich tylko dane stanowiska w
    danym czasie. Sterta listow mniejsza, czy wieksza wyraznie wystarczy -
    nawet gdyby miala oznaczac powiedzmy 8 kandydatow zaproszonych na rozmowe.

    Grupy w hierarchii alt.ogloszenia sie sprawdzaja, ta pewnie z czasem
    rowniez nabierze znaczenia. Na poczatek przydaloby sie tam moderowanie i
    kasowanie duplikatow.

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-18 17:31:55
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mafik" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    > Czy do kogos z was pracodawca odezwal sie sam z siebie? Przepraszam za
    taka
    > forme pytania, ale chyba w najprostszy sposob oddaje ono sens tego o czym
    > chcialbym sie dowiedziec

    Tak

    Kania

  • 4. Data: 2004-05-18 18:17:02
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    taka
    > forme pytania, ale chyba w najprostszy sposob oddaje ono sens tego o czym

    Odzywaja sie. Do czasu. Ja na przyklad przestalem po tym jak jeden (znajacy
    sie na sieciach) nie potrafil odpowiedziec na pytanie czym sie rozni VPN od
    IPSec, a drugi (znajacy sie na xml) _nie_zrozumial_ pytania czy deklaracja
    przestrzeni nazw jest atrybutem...

    BP, MSPANC

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic !

  • 5. Data: 2004-05-18 18:43:32
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:c8djsm$fj6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > a drugi (znajacy sie na xml) _nie_zrozumial_ pytania czy deklaracja
    > przestrzeni nazw jest atrybutem...

    Ale specjalisci paletaja sie po necie :D

    Ja wymieklam po tym, jak 5 czy 6 zagadniety przeze mnie programista PHP mial
    problem z napisaniem skryptu do logowania i autoryzacji uzytkownikow pod PHP
    4.3.2

    Natomiast wyslalam kilka (doslownie) razy swoja oferte na pps i do tej pory
    otrzymuje oferty pracy/wspolpracy.

    Podejrzewam, ze wiele zalezy od prezentowanych umiejetnosci.

    Kania