PracaGrupypl.praca.dyskusje › dane w cv/lm

  • 1. Data: 2004-05-17 08:08:13
    Temat: dane w cv/lm
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    witam, waszym zdaniem jak najlepiej wypełniać cv i lm? wszystkimi
    doświadczeniami/poznanymi technologiami/
    czy tylko się ograniczać do tego co jest wymagane w ogłoszeniu?
    Czasem już po prostu głupieję, czy wpisuję za mało, za dużo, nie mam
    szczęścia czy o co chodzi.

    pozdr
    gromax

  • 2. Data: 2004-05-17 09:09:10
    Temat: Re: dane w cv/lm
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > czy tylko się ograniczać do tego co jest wymagane w ogłoszeniu?
    > Czasem już po prostu głupieję, czy wpisuję za mało, za dużo, nie mam

    to ja powiem, jak "wypelnilem" moje ostatnie cv ;)

    w ogloszeniu bylo napisane: niezbedne to i tamto, wazne to i to, przydaloby
    sie jeszcze cos, a nie zaszkodzi i tamto.

    W tej kolejnosci ulozylem cv i list motywacyjny, pomijajac dyskretnie "to,
    co nie zaszkodzi", bo go i tak nie mam :)))

    a potem jeszcze dopisalem: inne umiejetnosci i wymienilem zwiezle (ale tylko
    te, ktore przydalyby sie pracodawcy - choc to tylko przypuszczenia).

    marek

  • 3. Data: 2004-05-17 09:15:14
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko
    > te, ktore przydalyby sie pracodawcy - choc to tylko przypuszczenia).

    i jaka puenta?
    Od kiedy do pracy?

    > marek

    ---

  • 4. Data: 2004-05-17 11:26:57
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "marek" <m...@b...com> wrote in

    > natomiast wracajac do sposobu pisania cv: tak sie powinno pisac - do
    > kazdej pracy indywidualny cv i list (i nie jest to moja opinia, tylko
    > obserwacja). Jest to zapewne bardziej bolesna metoda, gdy wysle sie 50
    > indywidualnych ofert i otrzyma sie ta sama co wczesniej liczbe
    > odpowiedzi (tzn zadna :)

    Wszelkie poradniki odstawilbym na polke. Raczej nalezy postawic sie w roli
    pracodawcy. Co ja chcialbym/chcialabym przeczytac od osoby ubiegajacej sie
    o dane stanowisko. Dodatkowo musi to byc prosta i klarowna forma, bez
    dodatkow utrudniajacych drukowanie i przede wszystkim praca wlasna.

    Z tym roznicowanie pod kazdego pracodawce bylbym wstrzemiezliwy. Przede
    wszystkim odnosi sie to ogloszen anonimowych. Jak mozna napisac cokolwiek
    wartosciowego pod nieznany adres? Nie mozna.

    Liczy sie wlasna inwencja, troche oryginalnosci i "nic porozumienia". Wtedy
    tak jedna, jak i druga strona beda zadowolone. Na aplikacje pisane czystym
    tekstem odpowiada sie czasem czesciej, niz na sformalizowane zalaczniki.
    Nie ma cudownej recepty - co czlowiek to inne wymagania.

    /silver

  • 5. Data: 2004-05-17 11:27:42
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > i jaka puenta?
    > Od kiedy do pracy?

    chcialbym powiedziec, ze to szczesliwe zakonczenie i leca napisy kocowe, ale
    rzeczywistosc skrzeczy ;)
    tzn puenta zadna, bo oferta pracy pewnie juz nieaktualna (choc daty
    zamkniecia nie ma, na emaile w tej sprawie "do kiedy" odbiorca cv nie
    odpowiedzial - to norma.
    ale nalezalo wyslac, dla spokoju ducha i na wszelki wypadek - kilka razy
    spotkalem sie z odzewem nawet po dacie "zamkniecia".