PracaGrupypl.praca.dyskusjeDecathlon - wrażenia po 1 miesiącu › Re: Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu
    Date: Tue, 18 Oct 2005 19:15:15 +0200
    From: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu

    Rafał Wawrzycki napisał:

    > O 22.00 to się cisza nocna zaczyna ;) Mam nadzieję, że się tam nie
    > zarżniesz, bo zachrzan to masz równy...

    Najbardziej wykańcza praca na stojąco. Nogi i kręgosłup bolą niewąsko.
    A z pominięciem powyższego, to jestem naprawdę zadowolony. Zwłaszcza
    finansowo.

    > Ps. Skąd dojeżdżasz (i czy na ostrym)?

    Jeżdzę do pracy i na ostrym i na MTB (na ostrym o 15 minut szybciej). W
    firmie (wewnątrz budynku, w części "dla pracowników") mamy zamontowane
    solidne stojaki. Dyrekcja wręcz zachęca by na rowerze do pracy jeździć.
    Jeżdżę ze skrzyżowania al. Jana Pawła II / ul. Anielewicza.

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło