PracaGrupypl.praca.dyskusje › Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu

  • 11. Data: 2005-10-18 17:21:00
    Temat: Re: Decathlon - wrażenia po 1 miesiącu
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    >> Plusy:
    >> - silna presja na wyniki finansowe.

    >> Minusy:
    >> - silna presja na wyniki finansowe.

    > zdecyduj się - plus czy minus?

    Napisałem dobrze.
    Ten sam atrybut jest dla mnie pozytywny (zwiększa motywację, szczególnie
    że premia jest naliczana od tychże wyników), jak i negatywny (trochę to
    jednak stresujące).
    Domyślenie się tego, aż tak trudne nie mogło być, prawda....?

    --
    Pitt
    Rockrider 7.5 & Ostre Koło

  • 12. Data: 2005-10-18 17:47:10
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jeżdzę do pracy i na ostrym i na MTB (na ostrym o 15 minut szybciej). W
    > firmie (wewnątrz budynku, w części "dla pracowników") mamy zamontowane
    > solidne stojaki. Dyrekcja wręcz zachęca by na rowerze do pracy jeździć.
    > Jeżdżę ze skrzyżowania al. Jana Pawła II / ul. Anielewicza.

    bomba, to jak bedzie to wymogiem to moze tez sie zglosze ;)

  • 13. Data: 2005-10-18 17:48:09
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

  • 14. Data: 2005-10-18 21:46:24
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 18 paź 2005 w liście
    [news:43552738$0$5444$f69f905@mamut2.aster.pl] Piotr Przewłocki
    [p...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Najbardziej wykańcza praca na stojąco. Nogi i kręgosłup bolą
    > niewąsko.

    Wiem coś o tym - robiłem jako przedstawiciel handlowy i sprzedawca w
    sklepie.

    > A z pominięciem powyższego, to jestem naprawdę
    > zadowolony. Zwłaszcza finansowo.

    To też ważne. Na łańcuchy do ostrego musi być :)

> [...]
    > mamy zamontowane solidne stojaki. Dyrekcja wręcz zachęca by na
    > rowerze do pracy jeździć. Jeżdżę ze skrzyżowania al. Jana Pawła II

    Kawałek masz do przejechania, ale akurat taki żeby się z rana i
    wieczorem przejechać.

    Trzymaj się i nie daj się!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 15. Data: 2005-10-18 22:42:40
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Piotr Przewłocki wrote:

> [...]
    > jednak stresujące).
    > Domyślenie się tego, aż tak trudne nie mogło być, prawda....?

    wolałem żebyś sam to napisał :)

    B.