PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Date: Fri, 30 Sep 2005 16:28:26 +0000 (UTC)

    "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> wrote in
    news:dhjjvb$22p$1@inews.gazeta.pl:

    > Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > PUP-y to robią lub wiedzą. Często szkolą też na konkretne
    > zapotrzebowanie pracodawcy. Mnie zastanawia za to coś innego: co za
    > hybrydy oni chcą porobić z tych kobiet?

    a gdzie tam masz napisane, ze to jest jedno szkolenie??
    ja tam widze oferte czterech szkolen, kazde po 30h;
    po czym wnosicie, ze to jedno szkolenie?? moja wersja pochodzi
    ze stwierdzenia "Tematy szkolen" (lista powyzej); gdyby to
    bylo jedno szkolenie, to ktos by napisal "Tematy poruszane
    na szkoleniu"; to jest chyba zasadnicza roznica - prawda??

    oczywiscie idac Twoim tokiem myslenia mozna miec pretensje
    do wszystkich uniwersytetow - ze kogo to niby ksztalca??
    biologo-fizyko-polonisto-psychologo-prawniko-geologo
    w??

    adas;