PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska › Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Darmowe zawodowe szkolenia dla kobiet - małopolska
    Date: Fri, 30 Sep 2005 16:38:12 +0000 (UTC)

    Kira <c...@-...pl> wrote in news:dhjfqf$d2v$1@inews.gazeta.pl:

    > Re to: Beata [30 Sep 2005 15:09:13 +0200]:

    > Mam szczera nadzieje, ze to szkolenie prowadzi nie Pani, tylko
    > ktos, kto zna pojecie "spam" i rozumie, dlaczego nie nalezy tegoz
    > spamu uzywac przy reklamie jakichkolwiek uslug?

    no dobrze; zatem gdzie w usenecie powinna sie pojawic taka oferta??
    to jest oferta szkolen finansowanych przez jakis urzad pracy (pewnie
    wojewodzki sadzac po nazwie programu) i sa to szkolenia zawodowe;
    i odbiorcy szkolen sa wybierani wedlug klucza z tematyki PRACY;

    do wyboru masz: p.p.oferowana, a.p.p.oferowana, p.p.szukana i p.p.d;
    uwazasz ze z tych grup dotyczacych tematyki pracy, jest jakas lepsza
    niz p.p.d zeby przedstawic taka oferte??

    ach: i moim zdaniem okreslenie SPAM na reklame programu, na ktory
    pieniadze podatnikow to jest przynajmniej grube nieporozumienie;
    oczywiscie jestes zdania, ze takie (finansowane m.in. z Twojej
    kieszeni) programy powinny byc przynajmniej tajne i zwykly obywatel
    nie powinien o nich wiedziec, a sluzyc powinny wylacznie firmom
    "kolezkow" do prowadzenia fikcyjnych szkolen i wyludzania kasy
    z budzetu panstwa??

    adas;