PracaGrupypl.praca.dyskusjeDane osobowe w Dialogu › Dane osobowe w Dialogu
    From: "Robert" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dane osobowe w Dialogu
    Date: Wed, 22 Oct 2003 18:47:04 +0200

    Witam

    Spotkała mnie dziwna sprawa więc postanowiłem Wam napisać.
    Zadzwonił do mnie pracownik Dialogu i spytał czy jestem kierownikiem telepunktu TPSA,
    bo kiedyś aplikowałem na to stanowisko.
    Kiedy zdziwiony odpowiedziałem, że nie jestem zaproponował mi ........... pracę
    reprezentanta handlowego w Dialogu.
    Niby wszystko fajnie, ale mam pytanie: Skąd Dialog wie o mojej aplikacji do TPSA?
    W końcu to konkurencja i nie posądzam pracowników TEPSY o przekazywanie dokumentów
    kolegom po fachu z Dialogu.
    Może to firma rekrutacyjna udostępnia moje dane osobowe?!
    Jeśli moja aplikacja (dane osobowe) krąży po całej Polsce to chyba ktoś tu łamie
    prawo.
    Fe, Panowie nieładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!