PracaGrupypl.praca.dyskusje › Taryfy informatykow freelancerow we Francji/Anglii

  • 1. Data: 2008-01-25 17:10:22
    Temat: Taryfy informatykow freelancerow we Francji/Anglii
    Od: "Greg" <i...@o...pl>

    Jakie sa prawdziwe srednie taryfy freelancerow na stanowiskach:
    Administrator IT, Inzynier MCSE, Programista we Francji i Anglii?

    Na jednym z serwisow pracy dla informatykow ( http://ios.pl w informacjach)
    znalazlem takowe info dla Francji (administrator systemu = 410 EUR/dzien,
    programista = 350 EUR/dzien ...)
    ale nie wiem na ile sa one realne dla Polakow...

  • 2. Data: 2008-01-25 19:11:28
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jakie sa prawdziwe srednie taryfy freelancerow na stanowiskach:
    > Administrator IT, Inzynier MCSE, Programista we Francji i Anglii?

    http://uk.hudson.com/documents/uk-it-salary-survey.p
    df
    http://www.brightwater.ie/documents/Salary_Survey_20
    07.pdf

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-25 20:19:19
    Od: "Greg" <i...@o...pl>

    Dzieki serdeczne za info :) , b. dobre porownanie ;)
    pozdrawiam ,
    Greg

  • 4. Data: 2008-01-26 12:17:24
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Greg <i...@o...pl> wrote:
    > systemu = 410 EUR/dzien, programista = 350 EUR/dzien ...)
    > ale nie wiem na ile sa one realne dla Polakow...

    Polscy pracownicy cieszą się bardzo dobrą opinią w UK, i to w zawodach
    wymagających więcej wiedzy niż naprawianie rur (
    http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/education/a
    rticle3111677.ece )

    B.