PracaGrupypl.praca.dyskusje › Daleko od miejsca zamieszkania

  • 11. Data: 2008-01-28 07:09:51
    Temat: Re: Daleko od miejsca zamieszkania
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czyli najlepiej byc Warszawiakiem? ;)

    Najlepiej to sobie zadać pytanie: czy lepiej mieć większą szansę na
    dostanie pracy, nawet z niską pensją, czy też lepiej, aby pensja była
    bardzo wysoka, ale szansa na dostanie tej pracy bliska zeru.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-01-28 10:46:00
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Any User pisze:

    > Najlepiej to sobie zadać pytanie: czy lepiej mieć większą szansę na
    > dostanie pracy, nawet z niską pensją, czy też lepiej, aby pensja była
    > bardzo wysoka, ale szansa na dostanie tej pracy bliska zeru.

    To fałszywa alternatywa. Można też dostać dobrą pracę u sensownego
    pracodawcy.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Insanity is hereditary. You get it from your kids.

  • 13. Data: 2008-01-28 12:17:13
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > To fałszywa alternatywa. Można też dostać dobrą pracę u sensownego
    > pracodawcy.

    A czy ja napisałem, że nie można? Bliska zeru != zerowa.

  • 14. Data: 2008-01-28 12:20:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User pisze:

    > A czy ja napisałem, że nie można? Bliska zeru != zerowa.

    wszystko zalezy od tego na jakim poziomie ustawimy granice "bardzo
    wysokiej pensji" oraz od tego o jakiej miejscowości mowimy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 15. Data: 2008-01-28 12:53:07
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Tomasz Kaczanowski pisze:

    > wszystko zalezy od tego na jakim poziomie ustawimy granice "bardzo
    > wysokiej pensji" oraz od tego o jakiej miejscowości mowimy.

    Cóż, w miarę otwierania się rynku pracy Unii menedżerowie klasy Any
    Usera (jeśli rzeczywiście jest kierownikiem jakiegokolwiek stopnia)
    będą ze zdziwieniem obserwować, że nie mogą znaleźć nikogo do pracy.

    A jak myślą, że 'każdego wykwalifikowanego pracownika można zastąpić
    skończoną liczbą studentów', to powinni też pamiętać, o drugiej części
    tego twierdzenia, czyli '...przy założeniu, że dysponujemy
    nieskończonym czasem'.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Cynic, n.:
    A blackguard whose faulty vision sees things as they
    are, not as they ought to be. Hence the custom among
    the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve
    his vision.
    -- Ambrose Bierce, ,,The Devil's Dictionary''

  • 16. Data: 2008-01-30 12:25:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 27 Jan 2008 13:22:15 +0100, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> wrote:

    >Ale to nieco dziwne, że trzeba aż tak pisać. Jeżeli ktoś składa ofertę
    >do innego miasta to znaczy że to przemyślał i jest gotowy do
    >przeprowadzki, zmiany miejsca zamieszkania, bo inaczej nie wysyłał by
    >cv.

    Dla Ciebie może. zdziwisz się, ilu ludzi pisze sobie, a muzom..
    --
    ___________/ GG: 3524356