PracaGrupypl.praca.dyskusjeDaleko od miejsca zamieszkania › Re: Daleko od miejsca zamieszkania
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Daleko od miejsca zamieszkania
    Date: Sun, 27 Jan 2008 14:16:36 +0100

    "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> wrote in message
    news:fnhsdp$o5t$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale to nieco dziwne, że trzeba aż tak pisać. Jeżeli ktoś składa ofertę
    > do innego miasta to znaczy że to przemyślał i jest gotowy do
    > przeprowadzki, zmiany miejsca zamieszkania, bo inaczej nie wysyłał by
    > cv.
    > Parę mies. temu byłam na rozmowie w Wawie, i miałam wrażenie jakby to
    > był problem że mieszkam gdzie indziej. A już w ogóle ciężko było
    > wytłumaczyć, że pracuje jeszcze gdzie indziej i że dojeżdżam te 50 km do
    > pracy.

    W pelni sie zgadzam. Moze podawanie adresu siedziby firmy jako wlasny adres
    da im do zrozumienia, ze osoba ta jest gotowa na przeprowadzke. ;)

    PS: A wlasnie, po co podaje sie adres w cv - wiem, ze to standard, ale czy
    samo miasto nie wystarczy? Przeciez zaproszenia na rozmowe nikt nie wysyla
    listownie... a w przypadku ewentualnego zatrudnienia to i tak kadrowa
    spisuje wszystko z dowodu/kaze wypelnic formularz. to samo w liscie mot. -
    taka jest konwencja pisania listow, ze nadawca podaje swoje namiary, ale w
    XXI wieku namiarami sa nr tel i adres e-mail a nie ulica + kod pocztowy -
    moze wypadaloby zmienic konwencje?

    pozdr