PracaGrupypl.praca.dyskusje › DSA Financial Group

  • 1. Data: 2005-02-09 13:49:10
    Temat: DSA Financial Group
    Od: "KaWu" <t...@g...pl>

    Witam,

    Biore udzial w rekrutacji na stanowisko konsultanta finansowego. Czy ktos z
    grupowiczow moze podac pare szczegolow dot. tej pracy w TEJ firmie? Z tedo co
    wiem zatrudniaja ok. 3tys. ludzi wiec sa szanse, ze ktos mi odpowie;-)
    pozdrawiam
    KaWu

  • 2. Data: 2005-02-09 14:47:13
    Temat: Re: DSA Financial Group
    Od: "PJAY" <p...@i...pl>

    Witam,

    Ja na drugiej rozmowie zrezygnowalem ze współpracy... praca polega na
    działalności akwizycyjnej na rzecz funduszy emerytalnych. Czyli firma DSA ma
    podpisaną umowę z funduszem - chyba Credit Suisse i twoim zadaniem jest
    nakłonienie klienta do przepisania się do funduszu który reprezentujesz....

  • 3. Data: 2005-02-09 16:12:46
    Od: v...@b...pl

    Witam
    tak, to akwizycja na rzecz f.emerytalnego II filar- CreditSuisse
    płaca około 200zł za tzw"głowę", przynajmniej rok temu tak było
    pracowałam tam przez pewien czas
    to jak najbardziej akwizycja
    jesli Ci to pasuje to mozna zarobic
    ale czy creditsuisse to taki extra wybór sposród funduszy?
    zajrzyj na www.money.pl - emerytury
    pozdrawiam
    Edik

  • 4. Data: 2005-02-09 17:20:14
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Biore udzial w rekrutacji na stanowisko konsultanta finansowego. Czy
    > ktos z grupowiczow moze podac pare szczegolow dot. tej pracy w TEJ
    > firmie? Z tedo co wiem zatrudniaja ok. 3tys. ludzi wiec sa szanse,

    Byli moimi sąsiadami biurowymi jakiś czas i znam ludzi w tym
    "siedzących". Zarówno akwizycja ubezpieczeniowa jak i np. mlm to -
    jeśli się poważnie traktuje - praca na jakiej można przeżyć. Znam
    ludzi, co na DSA zarabiają naprawdę dobrze. Jednak nie podobają mi się
    ich ogłoszenia rekrytacyjne, ani rozmowy kwalifikacyjne, jakim miałem
    okazję się przysłuchać. Gra pozorów i - w końcu nieuczciwe -
    niedoinformowanie. Wiem - gdyby ogłaszali co robią, nie byłoby
    chętnych do pracy... ale ... ludzie przybywają czasem naprawdę z
    daleka... A przez telefon prawdy nie poznasz.