PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie w trakcie L-4

  • 1. Data: 2005-02-09 12:35:30
    Temat: zwolnienie w trakcie L-4
    Od: "Newsy" <s...@g...pl>

    Witam
    Bylem zatrudniony na czas okreslony tj. do dnia 07. 03 .2005r. Od 05.11.2004
    jestem na L-4 do dnia 03.03 .br./ ze wskazaniem na przedluzenie leczenia (
    schorzenie powypadkowe w drodze do pracy ) / Zaklad w upadlosci. Z dniem
    22.01.br. wszyscy zatrudnieni na czas okreslony otrzymali wypowiedzenie, ja
    rowniz pomimo L-4. Mam pytanie czy pracodawca zwolnil mni zgodnie z
    prawem??? . Bardzo prosze o odpowiedzi, poniewaz nie wiem czy odwolywac sie
    do sadu???.
    Pozdrawiam.

    --
    Krogulec

  • 2. Data: 2005-02-09 14:46:06
    Temat: Re: zwolnienie w trakcie L-4
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Użytkownik "Newsy"
> [...]
    > ja
    > rowniz pomimo L-4. Mam pytanie czy pracodawca zwolnil mni zgodnie z

    Pracodawca nie może zwolnić pracownika będącego na L4. Nie mam przed sobą KP
    ale napewno znajdziesz tam odpowiedni paragraf.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-02-09 23:59:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cucvnp$lq6$1@inews.gazeta.pl Newsy <s...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > pracodawca zwolnil mni zgodnie z prawem??? . Bardzo prosze o odpowiedzi,
    > poniewaz nie wiem czy odwolywac sie do sadu???.

    Jaka jest przyczyna zwolnienia?

    Jotte

  • 4. Data: 2005-02-11 14:40:28
    Od: "Krogulec" <s...@w...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Jotte
    > Dzieki za odpowiedzi, ale juz sie wyjasnilo, zwolnienie zgodne z prawem,
    poniewaz w umowie pracodawca zakumuflowal
    taka mozliwosc!!! Wniosek nastepujacy ,,CZYTAC WSZYSTKIE UMOWY PRZEZ SZKLO
    POWIEKSZAJACE!!!""
    Pozdrawiam - krogulec