PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy urlop

  • 1. Data: 2005-02-09 13:21:57
    Temat: pomocy urlop
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    pracuję w firmie od 10 lat i jak do tej pory jeszcze nie byłam na urlopie
    wypoczynkowym ani na zwolnieniu lekarskim.nie wiem jak to załatwić z moim
    szefem nie tracąc pracy ( pracuję w biurze - prac. umysłowy)

  • 2. Data: 2005-02-09 13:22:42
    Temat: Re: pomocy urlop
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

    Anna_M napisał :

    > pracuję w firmie od 10 lat i jak do tej pory jeszcze nie byłam na urlopie
    > wypoczynkowym ani na zwolnieniu lekarskim.nie wiem jak to załatwić z moim
    > szefem nie tracąc pracy ( pracuję w biurze - prac. umysłowy)
    wow to masz z rok urlopu do wykorzystania!
    --
    _____________________________
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku

  • 3. Data: 2005-02-09 13:42:05
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    ale co zrobić żeby go dostać?

  • 4. Data: 2005-02-09 13:43:14
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    co mam dalej robić?

  • 5. Data: 2005-02-09 13:59:38
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Anna_M* w te oto słowa się odzywa:
    > ale co zrobić żeby go dostać?

    Wypisać wniosek urlopowy i zanieść go szefowi.

  • 6. Data: 2005-02-09 14:03:09
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Anna_M" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pracuję w firmie od 10 lat i jak do tej pory jeszcze nie byłam na urlopie
    > wypoczynkowym ani na zwolnieniu lekarskim.nie wiem jak to załatwić z moim
    > szefem nie tracąc pracy ( pracuję w biurze - prac. umysłowy)

    1. Problem dotyczy tylko Ciebie, czy też innych pracowników?
    2. Masz podpisaną umowę o pracę, czy pracujesz na umowę cywilno-prawną?

    pozdr
    Andrzej

  • 7. Data: 2005-02-09 14:04:47
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    dzięki
    spróbuję tak zrobić zobaczymy co z tego wyniknie

  • 8. Data: 2005-02-09 14:05:59
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    dzięki tak też zrobię

  • 9. Data: 2005-02-09 14:11:43
    Od: "Anna_M" <n...@w...pl>

    1 paracuję ja jako jeden pracownik
    2 umowę mam na stałe

  • 10. Data: 2005-02-09 14:17:21
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Matko boska! Tyle lat i na urlopie nie byłas??!! Geez, kobieto to jak sie
    bedziesz zwalniac i nie wypłaci ci ekwiwalentu to wal do sądu pracy,
    przeciez kupe kasy dostaniesz! Hehe, ja bym sie zwolnila pewnie dla samej
    kasy za niewykorzystany urlop, i szukałabym czegos nowego ;)
    A urlop? Tyle lat pracujesz i nie wiesz jak sie załatiwa urlop? Piszesz:
    Proszę o udzielenie wurlopu wypoczynkowego na okres 2 tygodni (od.. do..).
    Tyle. Jak zanosi się ze szef bedzie sie czepiał to napisz tak jak ja kiedyś:
    Prosze o udzielenie mi 2 tygodniowego urlopu wypoczynkowego ktory z godnie z
    paragrafem tym i tym KP przysługuje mi raz w roku.
    Albo poprostu wniosek o udzielenie paru dni.
    Albo prosze o udzielenie 4 dni urlopu na rządanie. I masz to gdzies czy sie
    zgodzi czy nie. Skłądasz i nie przychodzisz do pracy.