PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy zarabiać = konieczność?

  • 1. Data: 2005-02-09 13:27:35
    Temat: czy zarabiać = konieczność?
    Od: "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze,

    Mam pytanie, czy jest jakikolwiek sens odpowiadania na oferty pracy, gdzie
    konieczne jest portfolio. Problem w tym że znam PHP, HTML, javascript MySQL,
    3DStudio i programy graficzne, ale niestety nigdy nie miałem czasu na
    stworzenie czegoś ciekawego a to co posiadam to mógłym wcisnąć tylko
    studentom pierwszego roku. Problem w tym że nie pracuję teraz i szukam
    jakiejkolwiek pracy, ponieważ nie mogę skupić się na moich
    zainteresowaniach, bo musze myśleć w jaki sposób zapłacić za zaległy czynsz?
    Czy mam wziąść się za fizyczną(oczywiście jeśli ją znajdę) i dorobić się
    prezentacji?

    Pozdrawiam
    Gregus

  • 2. Data: 2005-02-09 14:41:25
    Temat: Re: czy zarabiać = konieczność?
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Absolutnie nie! Slij podania, pisz co umiesz i w jakim stopniu (tylko
    absolutnie nie pisz ze potrafisz cos czego faktycznie nie umiesz). W LM pisz
    ze niestety nie robiles wielkich projektow bo nie pracowales itd.. I wcale
    nie jest prawda ze wszedzie wymagaja portfolio, a tam gdzie wymagają to
    pisze ze go nie posiadasz bo... . Wiele firm inf. ma na swoich stronach
    formularze w ktorym musisz tylko ocenic stopien znajomosci danego programu/
    języka.