PracaGrupypl.praca.dyskusjeDSA Financial Group › Re: DSA Financial Group
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DSA Financial Group
    Date: Wed, 9 Feb 2005 18:20:14 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Biore udzial w rekrutacji na stanowisko konsultanta finansowego. Czy
    > ktos z grupowiczow moze podac pare szczegolow dot. tej pracy w TEJ
    > firmie? Z tedo co wiem zatrudniaja ok. 3tys. ludzi wiec sa szanse,

    Byli moimi sąsiadami biurowymi jakiś czas i znam ludzi w tym
    "siedzących". Zarówno akwizycja ubezpieczeniowa jak i np. mlm to -
    jeśli się poważnie traktuje - praca na jakiej można przeżyć. Znam
    ludzi, co na DSA zarabiają naprawdę dobrze. Jednak nie podobają mi się
    ich ogłoszenia rekrytacyjne, ani rozmowy kwalifikacyjne, jakim miałem
    okazję się przysłuchać. Gra pozorów i - w końcu nieuczciwe -
    niedoinformowanie. Wiem - gdyby ogłaszali co robią, nie byłoby
    chętnych do pracy... ale ... ludzie przybywają czasem naprawdę z
    daleka... A przez telefon prawdy nie poznasz.