PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG

  • 11. Data: 2002-10-29 19:47:48
    Temat: Re: DG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 29 Oct 2002 12:14:46 +0100), jerzu
    <j...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Niby dlaczego??? Ja tak własnie pracuję - wystawiam f-ry dla mojego
    >pracodawcy - tylko i wyłącznie. Raz ma miesiąc jedna f-ra. I nie mam z
    >tego powodu żadnych problemów z US. Ba... Kilku moich znajomych tak
    >pracuje i też nie mają problemów z US.

    No to czekaj, czekaj... I nic z tym nie rób... I za chwilę będziesz
    miał za swoje. Nie pamiętam szczegółów, ale na *.podatki był ten
    problem poruszany...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 12. Data: 2002-10-29 22:48:49
    Od: "alda" <a...@c...wp.pl>

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie musisz. Choć powinieneś to zgłosić u właściciela mieszkania/terenu
    >itp. Aczkolwiek często się to zaniedbuje, zwłaszcza przy takich
    >działalnościach.

    Chyba jednak musi. We wniosku wpisuje się miejsce wykonywania działaności,
    zażądają aktu własnoci lub umowy najmu.
    pozdrawiam
    alda

  • 13. Data: 2002-10-30 07:17:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 29 Oct 2002 23:48:49 +0100), "alda"
    <a...@c...wp.pl> był(a) napisał(a):

    >Chyba jednak musi. We wniosku wpisuje się miejsce wykonywania działaności,
    >zażądają aktu własnoci lub umowy najmu.
    >pozdrawiam

    Tak. Wpisuje się.
    Nie. Nie zarządają.

  • 14. Data: 2002-11-01 00:11:51
    Od: "alda" <a...@c...wp.pl>

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości:
    <8...@4...com>...

    >Tak. Wpisuje się.
    >Nie. Nie zarządają.
    skąd ta pewność?

  • 15. Data: 2002-11-01 09:10:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 01:11:51 +0100), "alda"
    <a...@c...wp.pl> był(a) napisał(a):

    >skąd ta pewność?

    a) z doświadczenia
    b) z przepisów. Nie ma podstawy prawnej do takich rządań. Podobnie jak
    zarejestrują Ci firmę o nazwie Sony. A jak ktoś wytoczy Ci proces, to
    już Twój problem.

  • 16. Data: 2002-11-01 09:37:39
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <7...@4...com> Tristan Alder napisał(a):

    > a) z doświadczenia
    > b) z przepisów. Nie ma podstawy prawnej do takich rządań. Podobnie jak
    > zarejestrują Ci firmę o nazwie Sony. A jak ktoś wytoczy Ci proces, to
    > już Twój problem.

    Powiedz to NASKowi ;)
    --
    Samotnik

  • 17. Data: 2002-11-01 11:01:02
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > No to czekaj, czekaj... I nic z tym nie rób... I za chwilę będziesz
    > miał za swoje. Nie pamiętam szczegółów, ale na *.podatki był ten
    > problem poruszany...

    A mógłby jaśnie pan hrabia powiedzieć jaki przepis łamie?
    Tysiące ludzi współpracuje tylko z jedną firmą i co?

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]

  • 18. Data: 2002-11-01 11:11:40
    Od: "tomek" <t...@a...net.pl>

> [...]
    > już Twój problem.
    >
    > --
    > Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder

    Firmy o nazwie Sony, Coca-Cola itp nikt Ci nie zarejestruje
    pzdr tomek

  • 19. Data: 2002-11-02 11:17:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 09:37:39 +0000 (UTC)), Samotnik
    <s...@s...eu.org> był(a) napisał(a):

    >Powiedz to NASKowi ;)

    Mówiłem o zasadach rejestracji DG w rejestrze DG prowadzonym przez
    urzędy gminy, a nie o prywatnych ustaleniach prywatnego
    przedsiębiorstwa.

  • 20. Data: 2002-11-02 11:19:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 12:11:40 +0100), "tomek"
    <t...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Firmy o nazwie Sony, Coca-Cola itp nikt Ci nie zarejestruje

    Zapewne gdzieniegdzie będą robić problemy. Jednak myśląc logicznie,
    powinni. Dlaczegoi niby nie mają zarejestrować SONY, a już np. Bumbar
    tak? Tylko dlatego, że _wiedzą_ że SONY istnieje? Przecież Bumbar też
    może być zastrzeżoną marką. Ocena tego nie leży w gestii pań
    pracującyhc w organie rejestrowym, ale do przedsiębiorcy.