PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy

  • 1. Data: 2002-10-23 18:01:41
    Temat: kursy
    Od: "Tomasz Jażdżewski" <t...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanie co sądzicie o doksztalcaniu w ESKK?
    Czy jest to gra warta świeczki, czy certyfikaty są czegoś warte?

  • 2. Data: 2002-10-23 19:15:39
    Temat: Re: kursy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Uważam że nic nie warte, może ktoś inny ma odmienne zdanie.

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-10-24 06:35:32
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jażdżewski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam pytanie co sądzicie o doksztalcaniu w ESKK?
    > Czy jest to gra warta świeczki, czy certyfikaty są czegoś warte?
    Sam certyfikat jako dokument wart jest niewiele. Jego wartość wzrośnie,
    jeżeli będziesz umiał wykazać jego praktyczne zastosowanie, a jeszcze
    bardziej, gdy wykażesz się wdrożeniem tej wiedzy u jednego z
    pracodawców. Sama wiedza poparta kwitkiem to za mało - wielu uważa, że
    taki kurs to po prostu kupowaine zaświadczenia na raty.
    zairazki