PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wypada? › Czy wypada?
    From: Kuba <j...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy wypada?
    Date: Sat, 2 Dec 2006 20:20:16 +0100

    Witam,
    mam do Was krótkie pytanie, sprawa wygląda tak: jestem umówiony na
    podpisanie umowy o prace na początku grudnia w firmie A (w tej chwili firma
    się przenosi do większej siedziby). W międzyczasie znalazłem inną
    interesującą ofertę firmy B i wysłałem tam zgłoszenie 28 listopada - czekam
    na odpowiedź. Prawdę mówiąc bardziej mi zależy na pracy w firmie B ale nie
    mam pojęcia po jakim czasie mogą się ,,odezwać".
    Jak myślicie czy ,,wypada" mi zadzwonić (ew. napisać maila) w poniedziałek i
    się zapytać kiedy mogę się spodziewać jakiejkolwiek odpowiedzi. Powiem, że
    planuje wyjazd za granice na 10 dni ale jeśli chcieliby się spotkać na
    rozmowie to go sobie przełożę.

    Pozdrawiam
    Kuba