PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.

  • 21. Data: 2006-02-01 14:11:12
    Temat: Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
    Od: asdfg <a...@o...pl>

    Tak!

    Polecam klaster 64 procesorowy, moze byc
    z procesorami wektorowymi

    dodaj sobie do tego jakis ups o pojemności 15kWh
    i mała elektrownie do zasilania

    Jak uruchomisz jakies aplikacje wielowatkowe w Javie
    sprzet bedzie w sam raz ;-)

    No a aplikacje AI w lispie beda smigaly
    i na zime nie trzeba wcale wlaczac ogrzewanie :):):):)

  • 22. Data: 2006-02-01 16:16:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:drm233$21v6$1@omega.artcom.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pyt. do osób pracujących przy komputerach... czy Waszym zdaniem warto
    > inwestować w sprzęt? Wiadomo, że większość środowisk programistycznych da
    > się uruchomić na starych kompterach... ale jaki wtedy komfort pracy?
    > Chciałbym żebyście napisali na jakich komputerach pracujecie i co robicie
    > i czy szybki sprzęt ułatwia i przyśpiesza rzeczywiście pracę?

    Jesli ci sie zwraca to warto. Jak potrzebujesz maszyne do pisania, to sprzet
    za pare stowek bedzie w sam raz. Ja mam 2 GB ramu i szybki proc i narzekam,
    ale serwery ktore testuje sobie w domu (w pracy mam life i srodowiska
    akceptacyjne i nie mam czasu na zabawe) pozeraja wszystko, a jesli dodatkowo
    chce postawic obok WAS-a DB2 no to sorry... tyle, ze ja mam z tego chleb.
    Kazdemu wg potrzeb;)

  • 23. Data: 2006-02-01 17:03:20
    Od: mgl <m...@s...net>

    clockworkoi wrote:
> [...]
    > chce postawic obok WAS-a DB2 no to sorry... tyle, ze ja mam z tego chleb.

    +1

    btw, pracodawcy, którzy dają developerem J2EE maszyny z 1GB RAM nie są
    świadomi, jak bardzo zmniejszają wydajność pracowników i ile ich
    wynagrodzenia jest pożytkowane na patrzenie w okno ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 24. Data: 2006-02-01 20:22:21
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Kriss wrote:
    > Zaznaczam, że nie atakuję Twojej profesjalności.

    dziękuję ;)

    > "...Więc nie pisz mi że dzisiejsze komputery są wystarczające do
    > wszystkiego..." - tak mi napisałeś i wnioskuję ze masz problem z wydajnoscią
    > sprzętu. A przecież biurkowe komputery to nie kres mocy obliczeniowej.

    jeżeli firma ma kilkudziesięciu programistów i tworzy oprogramowanie na
    Najbardziej Popularną Platformę, to na desktopach się kończy i raczej
    nie widać jakby tu miałoby być coś więcej. I te desktopy są dosyć
    szybkie jak na obecne standardy, po prostu takie są uroki dużych
    projektów (liczba linii kodu, obowiązkowe testy, spowolnienie w Debug).

    B.

  • 25. Data: 2006-02-02 20:17:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2006 18:03:20 +0100, mgl <m...@s...net> wklepał(-a):

    >btw, pracodawcy, którzy dają developerem J2EE maszyny z 1GB RAM nie są
    >świadomi, jak bardzo zmniejszają wydajność pracowników i ile ich
    >wynagrodzenia jest pożytkowane na patrzenie w okno ;)

    Gorzej, jak developerom dają maszyny z 1GB RAM, a klientowi mówią, że ich
    komputery muszą mieć tylko 128 MB RAM. :)