PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można zarobić na odpieraniu emaili ?

  • 1. Data: 2004-03-10 11:35:02
    Temat: Czy można zarobić na odpieraniu emaili ?
    Od: "impulsive" <i...@w...pl>

    Więcej na :

    http://www.kasa-biznes.webpark.pl/

  • 2. Data: 2004-03-10 11:40:49
    Temat: Re: Czy można zarobić na odpieraniu emaili ?
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    Jaka jest pojemność skrzynki na wp? np tej : i...@w...pl ??
    Z drugiej strony...tak sformułowany temat potrafi poprawić humor na parę
    minut.Uh, jakbym chciał odeprzeć kilka emaili... :))))
    Doom_

  • 3. Data: 2004-03-10 11:51:48
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik Jerzy "Doom_" Zientkowski napisał:

    > Uh, jakbym chciał odeprzeć kilka emaili... :))))

    Zrezygnuj ze wstawki anty... w adresie ;-)

    MSPANC
    Pzdr
    Pe Ka
    --
    http://www.kosela.neostrada.pl
    --odpowiadając na priv usuń co trzeba z adresu--

  • 4. Data: 2004-03-10 11:58:13
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "impulsive" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Więcej na :

    na odpieraniu maili mozna zarobić ;) na odbieraniu nie.. ;)

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-03-10 13:50:20
    Od: "impulsive" <i...@w...pl>

    no i co sie czepiacie ?
    to zwykla literowka.
    zdarza sie kazdemu.
    ale widze ze sprawila wam duzo radosci ;)

    pozdr.

  • 6. Data: 2004-03-10 16:12:44
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "impulsive" <i...@w...pl> wrote in message
    > no i co sie czepiacie ?
    > to zwykla literowka.
    > zdarza sie kazdemu.
    > ale widze ze sprawila wam duzo radosci ;)

    wiecej radosci sprawia mi Twoja odpowiedz, wczesniej sadzilem, ze jestes
    botem, a teraz widze, ze jakby to powiedziec... materia ozywiona. Znaczy
    sie - rzemieslnik? ;)

    marek