PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - prosba o zachwanie danych osobowych

  • 1. Data: 2004-03-10 08:56:42
    Temat: CV - prosba o zachwanie danych osobowych
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Jest nastepujaca sytacja, pewnie czesto zadarza sie i Wam, pracuje obecnie w
    firmie ale chce rozeslac CV do innych firm i nie chce aby w jakis sposob
    dowiedzial sie o tym moj obecny szef. W jaki sposob napisac do przyszlego
    pracodawcy, aby nie probowal sie kontaktowac z obecnym moim pracodawca -
    zeby mi w ten sposob nie zaszkodzic - moze w rodzaju prosby- ale czy
    wypada?, jak to zgrabnie i fajnie napisac, czy dolaczyc to zdanie do listu
    motywacyjnego, i drugie pytanko jak maksymalnie mozna zataic informacje o
    soebie, tzn, mozna podac ze pracuje sie w duzej firmie, a nie podajac nazwy
    firmy, nastomiast imienia i nazwiska to chyba nie ma sensu ukrywac.

    dziekuje

  • 2. Data: 2004-03-10 19:18:26
    Temat: Re: CV - prosba o zachwanie danych osobowych
    Od: j...@o...pl

> [...]
    >
    > dziekuje

    > Hm...jeżeli cokolwiek mogę powiedzieć to, to aby w cv nie ujawniać nazwy
    fimy, w której obecnie pracujesz...gdy nowy pracodawca zainteresuje się Tobą i
    zaprosi Cię na rozmowę, to wówczas możesz wyjaśnić powody dla których szukasz
    innej pracy...

  • 3. Data: 2004-03-11 11:37:27
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nazwy
    > firmy, nastomiast imienia i nazwiska to chyba nie ma sensu ukrywac.

    Umieszczasz w CV i/lub LM informacji z prośbą o potraktowanie CVi LM jako
    poufne, jednocześnie zwracasz uwagę na to aby w formulce o ochronie danych
    nie było zgody na przekazywanie danych innym podmiotom

    Jeśli potencjlny pracodawca przekaże informacje o Tobie komukolwiek, łamie
    ustawę o ochronie danych osobowych - jeśłi będziesz w stanie udowodnić że
    przekazał takie informacje (być moze zabawa w Michnika i Rywina jest
    potrzebna), możesz sporo zarobić na tym.

    Ukrywanie miejsca pracy/nazwy pracodawcy IMHO nie ma sensu bo po pierwsze
    zmniejsza szanse na dostanie sie na rozmowę, a po drugie - w końcu i tak
    trzeba zdradzić nazwę firmy (choćby na rozmowie - nikt kota w worku nie
    zatrudni).