PracaGrupypl.praca.dyskusje › Drugie pytanko praktyczne :)

  • 1. Data: 2004-03-09 22:51:59
    Temat: Drugie pytanko praktyczne :)
    Od: "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl>

    Czołem!

    Dziękuję wszystkim za rady i przekazane uwagi. Pojawiło się jednak drugie
    pytanko:

    - czy na CV pisać w nagłówku/u góry że jest to Cirruculum Vitae? Osobiście
    uważam , że jest to zbędne ( bo przecież dział kadr pozna po formie i treści
    :) , ale ciekaw jestem jak Wy piszecie swoje CV.

    Wirtualne piffko dla wszystkich za pomoc.

    Pozdrowienia

    Dudi

  • 2. Data: 2004-03-10 07:56:06
    Temat: Re: Drugie pytanko praktyczne :)
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl> wrote in message
> [...]
    treści
    > :) , ale ciekaw jestem jak Wy piszecie swoje CV.

    Zawsze pisze w naglowku CV albo List motywacyjny albo Portfolio. Dzial kadr
    moze i po formie wie co to jest, ale dobry zwyczaj nakazuje optrywac
    naglowkami swoje pisemka.

    Kania

  • 3. Data: 2004-03-10 08:01:02
    Od: "@miki" <z...@c...sz_ab_fcnz>

> [...]
    kadr
    > moze i po formie wie co to jest, ale dobry zwyczaj nakazuje optrywac

    A czy w liście do przyjaciólki piszesz w nagłówku, że to jest list?
    Nagłówek w CV jak najbardziej wskazany, co do listu motywacyjnego mam
    wątpliwości. Gdzie to napiszesz?Pomiędzy swoim adresem a treścią? Ja
    osobiście nie pisałem nigdy że to LM, może dział kadr był w miarę
    inteligentny. Proponuję zajrzeć na strony z gotowymi listami i podpatrzeć
    jak to wygląda.
    Dodam tylko, że na żadnym liście motywacyjnym pisanym po angielsku takiej
    wstawki nie widziałem. BTW skoro chcesz pisać dwie wersje (pol i ang) to
    niech to naprawdę będzie ujednolicone (więc tego nagłówka nie wstawiaj)
    Pozdrawiam.
    Michal