PracaGrupypl.praca.dyskusje › Giganet i Economy card

  • 1. Data: 2004-03-10 07:53:24
    Temat: Giganet i Economy card
    Od: "Apacz" <a...@g...pl>

    Witam wszystkich

    Czy ktos wie cos rzetelnego na temat firmy Giganet?
    Podobno glownym produktem sa karty rabatowe i w Polsce dopiero zaczynaja
    dzialalnosc

    Pozdrawiam
    Apacz

  • 2. Data: 2004-03-11 15:05:55
    Temat: Re: Giganet i Economy card
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    1. ładnie opowiadają

    2. robią jakieś rekrutacje: umawiają się na 10.00 na przykład, kilka razy
    powtarzają żeby się nie spóźnić i przyjmują Cię o 12.00 , siedzisz od
    drzwiami

    potem prezentacje bardzo ciekawe ale nie za bardzo masz okazję się
    zaprezentować (może to badania pozazmysłowe)
    Pan Szymczyna siedzi i patrzy na Ciebie i pisze, a Pan Krakowski mówi

    potem obiecują oddzwonić czy tak, czy nie

    a potem już się nie odzywają (znaczy że nie :-D ale kto wie ? może to musi
    potrwać ?)

    3. produkt wydaje się jeszcze nie na polski rynek ale też zrozumiałem że oni
    go nie na polski rynek robią

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-12 08:58:47
    Od: "Apacz" <a...@g...pl>

    Aha, ja wlasnie bylem we Wrocku na takiej prezentacji, przprowadzaja teraz
    nabor na kadry naganiaczy zdaje sie

    Apacz

  • 4. Data: 2004-03-12 12:19:29
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    Użytkownik "Apacz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Aha, ja wlasnie bylem we Wrocku na takiej prezentacji, przprowadzaja teraz
    > nabor na kadry naganiaczy zdaje sie

    aha ?

    no moze cos z tego im wyniknie, ja sie nie pisze a i ogolnie narod ma malo
    kasy stad moj sceptycyzm

    natomiast sama firma - probowalem sie zalapac do pracy ale nawet nie
    odpowiedzieli, zmarnowalem tylko dniowke dlatego troche z niechecia pisze o
    nich

    pozdrawiam