PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do HR-owców

  • 1. Data: 2004-03-10 09:17:03
    Temat: Pytanie do HR-owców
    Od: "blendi" <b...@o...pl>

    Witam
    moje pytanie dotyczy zwrotów w mailach do pracodawcy lub firm zajmujących
    się werbowaniem pracowników.
    A mianowicie:
    - czy pisać jakąś fajną historyjkę dlaczego ja w miejscu przeznaczonym dla
    wpisywanie tekstu, czy tylko w nagłówku podać nr ref lub czego ten mail
    dotyczy np praca??
    Czy ktoś to wogóle czyta??
    jak byłem na rozmowach to widziałem tylko wydrukowne moje CV i LM.
    Dzięki za odp

  • 2. Data: 2004-03-12 16:41:12
    Temat: Re: Pytanie do HR-owców
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    Nr referencyjny i stnowisko wystarczą. Znając życie nikt nie będzie drukował
    dodatkowej kartki papieru do przegladania. Ale ja na wszelki wypadek wpisuje
    formułkę, że przesyłam swoja aplikacje, z powazniem itp.

    Pozdrawiam
    Magda