PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos z was prowadzacych DG korzysta z mbanku ?

  • 1. Data: 2002-11-22 13:31:28
    Temat: Czy ktos z was prowadzacych DG korzysta z mbanku ?
    Od: "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl>

    Pytanie jak w temacie ?

    Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    pozdrawiam

    KG

  • 2. Data: 2002-11-22 13:34:51
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> wrote in news:arlbjg$i94
    $...@n...tpi.pl:

    > Pytanie jak w temacie ?
    >
    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Raczej nie ta grupa.......
    pl.biznes.banki

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-22 14:53:40
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    ja jestem zadowolony,
    tak samo jak z ekonta
    (chociaz znam takich, ktorzy nie sa)
    pzdrw,
    dasher

  • 4. Data: 2002-11-22 23:12:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 22 Nov 2002 14:31:28 +0100), "Krzysztof
    Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> był(a) napisał(a):

    >Pytanie jak w temacie ?
    >Jak to zdaje rezultat i czy jestescie zadowoleni ?

    Ja. Jestem zadowolony, choć firma mała i nie przeszkadza mi brak
    pewnych udogodnień. Na pewno ma kilka wad, ale dla małej firmy może
    być i jest najtańszy.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert