PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencje doradztwa personalnego w W-wie

  • 1. Data: 2002-11-22 12:28:00
    Temat: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Proponuje nastepujacy temat watku : ktore z warszawskich agencji doradztwa
    personalnego
    wywarly na Was najwieksze wrazenie lub czyms Was pozytywnie zaskoczyly, a ktore na
    odwrot ? Niekoniecznie musicie dokladnie to agrumentowac - w koncu wiele osob bedzie
    chcialo zachowac danej postawy dla siebie. Ja bardzo pozytywna ocene wystawiam TMP
    Worldwide, (wielokrotny kontakt osobisty, jestem pod wrazeniem profesjonalizmu
    konsultantow) ...natomiast na razie neutralna dostaje Notio PPA - za niepoprawnie
    dzialajace formularze rekrutacyjne i brak odpowiedzi na kilka e-maili... :-)

    Piszczie...
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-11-22 12:59:15
    Temat: Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Od: "pouce" <o...@p...nospam.onet.pl>

    Nie polecilabym PBA zero profesjonalizmu, miliony powtornych formularzy do
    wypelnienia. Nie sadze aby panienki odpowiedzialne za rekrutacje byly sie
    profesjonalistkami
    mnie np zaproszono na rozmowe po czy przedstawiono mi oferte firmy ktora
    sama nie wiedziala czy potrzebuje kogos zatrudniac. Charakter pracy ktora mi
    oferowano w zupelnosci mi nie odpowiadal, ale o to nikt sie nie pytal.
    Nadmienie iz moje CV nie dotarlo do nich droga odpowiedzi na oferte.
    Ponadto jest agencja chyba Accord na marszalkowskiej, ktora sie specjalizuje
    w wyszukiwaniu sekretarek, tam to juz byl koniec koncow.
    Podobalo mi sie za to w gip consulting i jakies dwa lata temu w Coopers
    a prace znalazlam z ogloszenia w prasie:-)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-22 15:06:27
    Od: "Gilbert" <g...@o...pl>

    Wojciech Skrzypinski z <u...@h...pl> pisze:
    > ...natomiast na razie
    > neutralna dostaje Notio PPA - za niepoprawnie dzialajace formularze
    > rekrutacyjne i brak odpowiedzi na kilka e-maili... :-)

    Z Notio PPA miałem kiedys okazję współpracować: cztery minus - za
    całokształt. :)

    --
    __
    / __, | | /_\ __

  • 4. Data: 2002-11-22 22:07:23
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    Witam,

    TMP Worldwide tez wywarl na mnie pozytywne wrazenie, podobnie Grafton
    (chociaz w mniejszym stopniu) od znajomych wiem, ze niezli sa doradcy z
    firmy Antal (osobiscie nie mialem z nimi kontaktu). Natomiast dosc
    negatywnie oceniam Go-Up i przede wszystkim InfoStaff. Przy okazji, pracy
    nigdy nie znalazlem przez posrednika, zawsze bezposrednio.

    PZDR;

  • 5. Data: 2002-11-22 22:48:34
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Fri, 22 Nov 2002 23:07:23 +0100, gdy "Robiz"
    <w...@b...spamu.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    >negatywnie oceniam Go-Up i przede wszystkim InfoStaff. Przy okazji, pracy
    >nigdy nie znalazlem przez posrednika, zawsze bezposrednio.

    Ale moze jakos to bardziej uzasadnisz? Dlaczego pozytywni lub negatywni?

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2002-11-23 00:05:23
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    > Ale moze jakos to bardziej uzasadnisz? Dlaczego pozytywni lub
    > negatywni?

    Prosze, oto uzasadnienie:
    TMP - duzy plus za kontakt i profesjonalizm;
    Grafton - to co wyzej, ale tam panuje wiekszy balagan (przynajmniej takie
    odnosze wrazenie);
    Go-Up - hmm... nigdy do nich nie wysylalem swojego CV (juz sam fakt, ze mnie
    jakos znalezli niezle mnie zdenerwowal - istnieje cos takiego jak ochrona
    danych osobowych), poza tym konsultanci tam pracujacy nie wygladaja na
    profesjonalistow;
    InfoStaff - czasami do nich pisze i efekt jest taki, ze albo sie nie
    odzywaja, albo automatycznie odsyla maila z ogolnikami: "dziekujemy za
    zainteresowanie, umiescilismy panskie dane w bazie... blah, blah, blah..." I
    to ma byc profesjonalizm? Lepiej by bylo gdyby nie odpisywali w ogole.

    Jesli chodzi o Antal Int. to slyszalem opinie kilku osob, ktore dzieki tej
    firmie dostaly naprawde dobra prace - podobno aktywnie szukaja pracy, itd,
    itp. Poniewaz, osobiscie nie korzystalem z ich uslug nie moge tego
    potwierdzic.

    PZDR;

  • 7. Data: 2002-11-23 22:37:45
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > zainteresowanie, umiescilismy panskie dane w bazie... blah, blah, blah..."
    > to ma byc profesjonalizm? Lepiej by bylo gdyby nie odpisywali w ogole.

    No tu musze stanac w obronie Infostaffu.
    Nie wiem, moze nie spelniales wymagan, moze na to stanowisko mieli juz
    lepszych w bazie ?
    Widzisz ja do nich napisalem pol roku temu (wlasciwie odpowiedzialem na
    konkretne ogloszenie w jednym z popularnych serwisow i nie patrzylem do kogo
    to idzie).
    Zadzwonila pani, porozmawialismy, no ale okazalo sie, ze troche mi braklo
    umiejetnosci, ok, poinformowali mnie ze jestem w bazie. Po dwoch miesiacach
    znowu zadzwonila pani, ze jest taka i taka oferta czy jestem zainteresowany.
    No i dostalem dobra prace w duzej firmie i jestem zadowolony, jak na obecna
    sytuacje (i to co mi oferowaly inne firmy) to jest naprawde praca marzenie
    (kasa, warunki, charakter - przynajmniej dla mnie, trafilo w moje poprzednie
    doswiadczenia i w to co lubie)

    Prawda jest taka ze mialem tez po prostu duze szczescie, bo pracy szukalem
    od dwoch lat (zaczalem po trzecim roku studiow) i teraz skonczylem studia
    (po ktorych mialem pol roku doswiadczenia) i udalo sie dostac wlasnie ta
    prace (wprawdzie to tylko do kwietnia ale teraz bedzie juz latwiej o
    nastepna)

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-11-24 01:10:30
    Od: "galileo" <t...@s...to>

    > No tu musze stanac w obronie Infostaffu.
    > Nie wiem, moze nie spelniales wymagan, moze na to stanowisko mieli juz
    > lepszych w bazie ?

    I ja sie zgadzam. Mam pozytywne wrazenia ze spotkan w Infostaffie.
    Uklony w kierunku P.Kuleszy.

> [...]
    > (kasa, warunki, charakter - przynajmniej dla mnie, trafilo w moje poprzednie

    Tez odpisalem na konkretne ogloszenie. Przeszedlem rozmowie w Infostaffie.
    Pozniej w samej firmie docelowej. I mimo, ze pracy nie dostalem to Infostaff
    nadal sie mna interesuje. Cos szukaja.
    Tak btw. - ciekawe kto te robote dostal. Bylem w "wielkiej piatce" ;-) w
    konkretnej
    firmie, ale przyjeto kogos innego, badz przyjmie sie od 1-szego ...

> [...]
    > (po ktorych mialem pol roku doswiadczenia) i udalo sie dostac wlasnie ta
    > prace (wprawdzie to tylko do kwietnia ale teraz bedzie juz latwiej o

    No ja szukam krocej - 4 miechy - ale mam duze doswiadczenie. Nie jest latwo.
    Trzeba "trafic" w odpowiednia firme ...

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 9. Data: 2002-11-27 01:04:46
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <X...@2...85.112.42>,
    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

> [...]
    > personalnego
    > wywarly na Was najwieksze wrazenie lub czyms Was pozytywnie zaskoczyly, a
    [...]
    > Ja bardzo pozytywna ocene
    > wystawiam TMP
    > Worldwide, (wielokrotny kontakt osobisty, jestem pod wrazeniem
    > profesjonalizmu
    > konsultantow)

    Hm, wlasnie TMP Wordwide przyslala mi niedawno jakis spam zapraszajacy
    do programu Centrum Aktywnego Poszukiwania Pracy... Kilka stron, na
    ktore skladalo sie moze 10 linijek jakiegos htmlowego tekstu (na dodatek
    fatalnie zakodowanego), kilka fotek optymistycznie nastawionych modelek
    (po co?) i obowiazkowy zalacznik w .doc, gdzie to wszystko bylo jescze
    raz powtorzone...
    IMHO dalekie to od profesjonalizmu...
    Wyslalem im maila, w ktorym powiedzialem (calkiem spokojnie), co o tym
    mysle i poprosilem o wypisanie mnie z ich bazy danych... Zreszta chyba
    niewiele trace... od 2 lat i tak zadnej propozycji dla mnie nie mieli...

    T. Atomicus

  • 10. Data: 2002-11-27 11:29:44
    Od: c...@p...onet.pl

    > Piszczie...
    > Wojtek

    ok! Moj kumpel mial beznadziejne doswiadczenie z Bigramem. Jak byl u nich
    uslyszal od panienki "Akademia Ekonimoczna Wroclaw? alez ja w ogole nie znam
    takiej uczelni!" "ITS? tez cos! u nas na SGHu kazdy mial ITS'a [indywidualny
    tok studiow]" "Pan ma naprawde FC?". Troche sie zgasila jak mimo jej oporow
    cala dalsza rozmowe rekrutacyjna przeprowadzil po angielsku... ale znala slabo
    i musial powtarzac :)

    pzdr

    corgan