PracaGrupypl.praca.dyskusje › RE: Agencje doradztwa personalnego w W-wie

  • 1. Data: 2002-11-22 14:26:59
    Temat: RE: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION)

    Rzeczywiscie, w gip consulting bardzo mila i profesjonalna obsluga-opieka.
    Ja najbardziej zwiazalam sie z Central Interim, chociaz przyznam ze na
    poczatku
    zrobili na mnie srednie wrazenie, ale z czasem i z kazdym kolejnym zleceniem
    mielismy do siebie coraz wieksze zaufanie ;)
    natomiast TempService, choc podchodzi kandydatow powaznie, to bardzo mnie
    zrazil stala stawka godzinowa: niezaleznie od tego gdzie cie wysla i co
    robisz,
    dostajesz ok. 8pln za godzine [tak bylo na poczatku tego roku, nie wiem jak
    jest teraz].

    s...@c...pl
    s...@o...pl
    s...@d...ids.pl