PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zaplacic za prace przy lopacie

  • 1. Data: 2002-11-22 12:12:02
    Temat: ile zaplacic za prace przy lopacie
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl>

    czesc

    Chcialbym wynajac kogos, do pracy fizycznej, chodzi o rozsypanie ziemi na
    calej dzialce 800m^2 - dom. Ciezarowka przywiozla ziemie i wyrzucila przed
    dzialka.
    20 km od Warszawy - Kobylka.

    Ile za taka usluge sie placi? Tzn ile sie kosztuje 1h pracy operatora
    koparki recznej?

    pozdr
    shimon

  • 2. Data: 2002-11-22 12:12:49
    Temat: Re: ile zaplacic za prace przy lopacie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Szymon Kunysz" <S...@t...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Ile za taka usluge sie placi? Tzn ile sie kosztuje 1h pracy operatora
    > koparki recznej?

    + ciezarowki recznej jednokolowej :-)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-22 12:28:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To jedz do Piaseczna rano, wez dwoch trzech Ukraincow i sie dogadasz -
    a ze zawsze czeka tam ich duzo rto rzuc za ile - to sam bedzie
    wiedzial ile chca :) (malo)

  • 4. Data: 2002-11-23 10:54:25
    Temat: Odp: ile zaplacic za prace przy lopacie
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    > Ile za taka usluge sie placi? Tzn ile sie kosztuje 1h pracy operatora
    > koparki recznej?

    2 lata temu w centrum lublina płaciłem ok 70 zł/h (z tego co dobrze
    pamiętam, ale mogę jeszcze w papierach pogrzebać)

    pzdr

    Witek

  • 5. Data: 2002-11-24 13:43:06
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Qtik! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > 2 lata temu w centrum lublina płaciłem ok 70 zł/h (z tego co dobrze
    > pamiętam, ale mogę jeszcze w papierach pogrzebać)

    Chyba 7 zl/h? Bo jak nie to ja sie lapie za lopate :)

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl