PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż za granicą

  • 1. Data: 2002-11-22 11:51:36
    Temat: staż za granicą
    Od: ":hulo:" <k...@p...onet.pl>

    Z zawodu jestem grafikiem (pracującym :)
    chciałbym odbyć staż w firmie w Polsce lub za granicą
    nie zależy mi na dużej pensji , interesuje mnie jedynie możliwość pracy i
    kształcenia się w zawodzie .
    Czy ma ktoś jakieś doświadzenie na tym polu?
    pozdrawiam
    Wojciech Augustynowicz

  • 2. Data: 2002-11-22 12:45:34
    Temat: Re: staż za granicą
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    ":hulo:" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kształcenia się w zawodzie .
    > Czy ma ktoś jakieś doświadzenie na tym polu?

    Co, juz fotografowanie czesci samochodowych wychodzi ci bokiem? :)))) A oni
    nie maja jakiegos przedstawicielstwa w Niemczech np??
    /p