PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś wie ???

  • 21. Data: 2004-10-22 07:37:30
    Temat: Re: Czy kto? wie ???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 23:52:50 +0200, livia <s...@p...pl> napisał:

    > - Ale widzę, że jesteś z tego zadowolony :))) A jeśli Ci smutno z tego
    > powodu, to jestem z Tobą!

    Smieszyl mnie chumor sytuacyjny zwiazany z ewolucja techniki wcisniecia
    komorki :)) - zreszta i tak juz tam nie pracuje.

    > Przykro mi, też chciałabym, zeby to były jedynie teoretyczne komentarze:(

    Gratuluje. Tyle pieniedzy za calomiesieczne dyzury domowe.
    A jesli nie, to podziel sie z nami tajemnica, jak u Ciebie w pracy
    rozwiazano (sugerowane przez Ciebie) zdawanie komorek po pracy i poranny
    ich odbior - kolejek nie ma?. A czy pracownik odpowiedzialny za
    przechowywanie komorek zabiera swoja do domu czy równiez zdaje?
    Pracownik w delegacji deponuje w sejfie hotelowym po zakonczeniu czynnosci
    sluzbowych?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 22. Data: 2004-10-22 07:53:49
    Temat: Re: Czy ktoœ wie ???
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-21, livia <s...@p...pl> wrote:
    > jeśli komórka jest wlasnością firmy, to zgodnie z prawem powinnes ją zdawać
    > przed wyjściem z pracy. jeśli tego nie robisz, to powinieneś ją wyłączyć.
    Jeżeli mam tak zwany stand-by to też? Już to widzę :>

    > Chyba, że twój pracodawca nakaże Ci być dostępnym pod tym numerem telefonu
    > także poza godzinami pracy. Jęśli tak to powowinieneś traktować to jako tzw
    > dyżur domowy.
    I dostawać za to kasę.

    > Wtedy Twój pracodawca ma prawo inwigilacji Twojej osoby.
    Oj nie wiem, nie wiem... Może jakaś podstawa prawna?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/

  • 23. Data: 2004-10-22 23:00:23
    Od: "livia" <s...@p...pl>

> [...]
    >
    >sluzbowych?
    >
    >bardzo prosto. jeśli ktoś dzwoni po godzinach, za te rozmowy jest obciązany
    fakturą. Od tamtego czasu jakoś wszyscy chętnie zostawiają telefony w pracy.
    Jedynie kadra szczebla menadzerskiego ma podpisane umowy na korzystanie z
    komórek także prywatnie po godzinahc pracy.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 24. Data: 2004-10-23 07:06:45
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "livia" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jedynie kadra szczebla menadzerskiego ma podpisane umowy na korzystanie z
    > komórek także prywatnie po godzinahc pracy.

    i to jest ten dyzur domowy traktowany jak praca???????????

    pozdrawiam
    Ewa

  • 25. Data: 2004-10-23 08:55:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2004 01:00:23 +0200, livia <s...@p...pl> napisał:

    > fakturą. Od tamtego czasu jakoś wszyscy chętnie zostawiają telefony w
    > pracy.

    :)))))))
    Smieszna firma.
    Komorki byly wydawane pracownikom nie po to, zeby byli uchwytni, a zeby
    sobie wykonywali rozmowy prywatne, jak to sie skonczylo , to sie obrazili
    i przestali zabierac do domu :))))

    Pomijam, sprawe tego, ze wiekszosc firm potraca obecnie pracownikom
    rozmowy prywatne na pdst roznych metod , to komorka pracownika w
    wiekszosci przypadku sluzy do kontaktu z nim, a nie do tego, zeby on
    wydzwanial sobie popoludniami i wieczorami.

    Sporadyczne sa sytuacje, gdy pracownik po godzinach dzwoni sluzbowo,
    natomiast bardzo czeste (i do tego ma wtedy komorke), ze dzwoni sie do
    niego w celu wyjasnien lub uzgodnien, ktore wynikly juz w czasie jego
    nieobecnosci poza firma. I bardzo musi sie tlumaczyc pracownik, ktoremu
    czesciej zdazy sie sytuacja "nieuchwytnosci" , mimo, ze firma
    zainwestowala pieniadze w sprzet do komunikacji z nim.
    W mojej komorce (bylem pracownikiem biurowym), stosunek rozmow
    przychodzacych do wychodzacych wynosil okolo 20:1 , co widac bylo na
    licznikach czasu.
    Poniewaz firma konczyla prace okolo 22-ej (pomijam prace i moja i innych w
    "nadgodzinach"), bardzo wiele zapytan do roznych osob pojawialo sie juz po
    zakonczeniu przez nie pracy.
    Telefon w rodzaju :"Slyszalem, ze jedziesz jutro rano do miejscowosci x,
    zostawie ci materialy do zabrania, musisz przed odjazdem wstapic do biura
    i je odebrac" uwazasz za dyzur domowy pracownika, ktory otrzymal taka
    informacje i potwierdzil ja, lub odpowiedzial, ze wyjazd odwolal i trzeba
    znalezc inne rozwiazanie, poniewaz jutro jedzie prawdopodobnie kolega
    Kowalski, a on sam udaje sie na przeglad?
    Jesli pracownika sporadycznie nie bylo "pod telefonem", gdy ktos mial do
    niego sprawe - to pech, zdaza sie.
    Jesli sytuacja byla nagminna...to juz gorzej.
    Sadze, ze wiekszosc normalnych firm ma podobna polityke odnosnie wydanych
    pracownikom komorek.

    > Jedynie kadra szczebla menadzerskiego ma podpisane umowy na korzystanie z
    > komórek także prywatnie po godzinahc pracy.

    Rozumiem, ze ma placone za dyzury domowe ? :))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##