PracaGrupypl.praca.dyskusje › KAMSOFT

  • 1. Data: 2004-10-20 18:47:23
    Temat: KAMSOFT
    Od: "Konrad" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Jaka jest opinia o klimacie pracy w Tej Firmie.
    Czy może ktoś przybliżyć coś dokładnego o tej firmie.
    Bo co narazie doczytałem było starej daty zresztą nic z pierwszej ręki.

    Pozdrawiam Konrad

  • 2. Data: 2004-10-20 20:25:53
    Temat: Re: KAMSOFT
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    JA znam narazie tylko proces rekrutacji. Jak chcesz to opisze... na wyniki
    po rekrutacji czekam :)

    --
    /GrzechG

    ...::: My www : http://www.grzechg.tk :::...

  • 3. Data: 2004-10-20 21:28:43
    Od: "Jarek" <J...@z...adres.pl>

    Użytkownik "Konrad" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Jaka jest opinia o klimacie pracy w Tej Firmie.
    > Czy może ktoś przybliżyć coś dokładnego o tej firmie.
    > Bo co narazie doczytałem było starej daty zresztą nic z pierwszej ręki.

    Ogólnie rzecz biorąc - firma jest wymagająca.
    Ale za to jest... stabilna :)
    Ludzie są ok atmosfera też nie najgorsza. Zresztą - zależy do jakiego działu
    trafisz.
    Jednak mimo wszystko - zdecydowanie polecam.
    Na Śląsku nie ma po prostu innego wyboru.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-10-20 21:41:46
    Od: "Konrad Her" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GrzechG <o...@o...antyspam.pl> napisał(a):

    > JA znam narazie tylko proces rekrutacji. Jak chcesz to opisze... na wyniki
    > po rekrutacji czekam :)

    Cześć
    Jeżeli ci to nie sprawi kłopotu to chetnie przeczytam co masz o procesie
    rekrutacyjnym Kamsoftu. Ale prosiłbym o podanie większej szczegułowości niż "
    test z Delphi i PL/SQL + test Ang. + test inteligencji".

  • 5. Data: 2004-10-21 06:59:23
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Testy pisałem na testera oprogramowania - angielski 8 zdan - poziom niezbyt
    wybitny.
    Np preztłumaczyc:

    Czy bedzie miała pani cos przeciwko temu jeśli zamkne drzwi.

    IQ : banalne, szczerze powiem ze jestem pewien ze mam 100% dobrze.
    Wiec tym punktem nei ma sie co przejmowac.

    SQL : Poziom moim zdaniem tez nei wyszukany. Nie bylo trigerow i transakcji,
    same zapytania, tu mam pewnie jakies byki bo nie uzywalem sqla od roku
    i nie pamietalem funkcji. Przypomnij sobie rozne funkcje - to moja rada.
    JA przez to robiłem sporo na "niucha".

    Test z wiedzy zawodowej: u mnie testowanie aplikacji u ciebie Wiec tu nie
    wiem jak bedzie.
    U mnei strzelałem jak mi sie wydawało, wiec niewiem nawet do konca czy ok
    mam czy nie.

    No i test z wiedzy powszechnej : tu kurde to wypadlem niezabardzo
    kto est aktualnym ministrem zdrowia? Był łapiński akuratnie teraz nie wiem
    :)
    kto jest aktualnym ministrem finansów.... itd z tej beczki pytania!

    --
    /GrzechG

    ...::: My www : http://www.grzechg.tk :::...