PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS

  • 1. Data: 2005-04-26 06:23:57
    Temat: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Od: "www.e-mag.pl" <e...@o...pl>

    Czy TY masz swój sklep internetowy

    Jeszcze nie!!!!!!!!!!!!

    Handel elektroniczny zdobywa sobie coraz szersze uznanie, zarówno w kręgach
    osób
    kupujących towary przez Internet, jak i firm zajmujących się handlem
    tradycyjny. Handel
    XXI wieku będzie oparty o sklepy internetowe.
    Jednak aby taki sklep posiadać trzeba: znaleźć serwer, wykupić domenę,
    zainstalować sklep itp.

    Teraz już nie musisz tego robić wystarczy wybrać nazwę sklepu.
    Nasi programiści zrobią to za ciebie gdy sklep będzie gotowy dostaniesz email
    z wszystkie potrzebnymi informacjami oraz adres sklepu.
    Termin realizacji 48 godziny
    Okres testowy 2 tygodnie

    Parametry konta
    Kompletny działający sklep internetowy
    100 Mb na sklep i email
    Transfer 5Gb
    Domena www.nazwa.e-mag.pl
    Skrzynka pocztowa w domenie
    Np: n...@e...pl
    Konto FTP
    Baza danych SQL
    Serwer obsługuje PHP, SSL.

    Możliwość zainstalowania: forum, czat, niusy, blog itp.

    Cena 99 zł rocznie

    Wypróbuj nic nie tracisz

    Daj sobie szanse na sukces

    Napisz do nas i...@e...pl

  • 2. Data: 2005-04-26 10:54:41
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Wypróbuj nic nie tracisz

    JAK TO NIE!!!!! Opinię! Konto u spamerów, ha!

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 3. Data: 2005-04-26 11:38:49
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Użytkownik www.e-mag.pl napisał:
    > Czy TY masz swój sklep internetowy
    >
    > Jeszcze nie!!!!!!!!!!!!
    >
    > Termin realizacji 48 godziny
    U mnie w zależności od konfiguracji już od 15minut!!!!

    > Parametry konta
    > Kompletny działający sklep internetowy
    > 100 Mb na sklep i email
    > Transfer 5Gb
    Na łączu 16kB/s i maszynie PII200+64RAM będzie się strona w waszym
    sklepie ładować nawet 2 minuty, albo na tanim amerykańskim serwerze,
    który się wykrzacza co 3 dni, a prowider się tłumaczy, że mu siem dysk
    przegżał (kompletna bzdura).

    > Domena www.nazwa.e-mag.pl
    To ma wyglądać jak sklep firmy kszak????

    > Skrzynka pocztowa w domenie
    > Np: n...@e...pl
    KSZAK??????

    > Wypróbuj nic nie tracisz
    A kto chce mieć taki syfiasty sklep w z góry narzuconej grafice z osc???

  • 4. Data: 2005-04-26 11:48:49
    Od: "Minister" <b...@a...pl>

    a sklep OsCommerce to nie jest darmowy??
    Sam se moge sciągnąc i na serwerek wrzucić.

  • 5. Data: 2005-04-26 12:49:00
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    www.e-mag.pl napisał(a):

    > Po pierwsze GAMONIU to nie wyrażaj się o kimś jak sam jesteś nie lepszy jeżeli
    > masz lepszy serwer to napisz.

    Mam lepszy serwer. :)

    > Nasz serwer stoi w Polsce dokładnie w Krakowie oparty na procesorze Petium
    > 2.8 GHz 2 Gb RAM podłączony do trzech niezależnych łączy internetowych
    > o przepustowości 100Mbit

    I dlatego macie stronę na serwerach należących do firmy Prosperita s.c.
    i z tego co widzę zlokalizowanych gdzieś w Holandii? :)

    > Sklep oparty jest na technologii osCommerce jeden z najlepszych sklepów jakie
    > widziałem.

    To ale to oznaczać może, że niewiele widziałeś. :)

    > Nie jest to sztywny szablon gdy byś był bardziej rozwinięty to byś wiedział że
    > istnieje możliwość zmiany wyglądu sklepu.
    > Widzę że ci żal tyłek ściska.

    Ej. Ja Ci naprawdę nie chcę psuć pomysłu na biznes, ale rozejrzyj się troszkę
    po rynku. Co zobaczysz? Kupę firm, które już się na tym rynku zadomowiły
    i mają się w miarę dobrze. Czym się więc Twoja firma wyróżnia?
    Na pewno nie dobrą znajomością HTMLa. Wiarygodnością też nie bardzo
    (na stronie brak wiarygodnych danych kontaktowych). Hmmm... no to może
    spamowaniem i chamstwem w sieci chcecie się wybić? Bardzo przemyślany
    biznesplan. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 6. Data: 2005-04-26 12:54:44
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

  • 7. Data: 2005-04-26 12:56:26
    Od: k...@o...pl

    > a sklep OsCommerce to nie jest darmowy??
    > Sam se moge sciągnąc i na serwerek wrzucić.
    >

    > Oczywiście jeżeli masz serwer który ma PHP iSQL oraz umiesz zainstalować
    sklep
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-04-26 13:11:54
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 26 Apr 2005 14:54:44 +0200, www.e-mag.pl <k...@o...pl>
    napisał:

    > Po pierwsze GAMONIU

    Tak z ciekawosci, bo zainteresowal mnie biznesowy poziom konwersacji.
    Domena wykupiona kilka dni temu na niepodana osobe prywatna, na stronach
    brak informacji o firmie ani innych danycbh poza mail.
    Nie zwiniecie sie po miesiacu? I czy jestescie firma czy grupka hobbystow,
    ktorzy wpadli na pomysl hostingu i moga nie przetrzymac okresu rozruchu i
    inwestowania, przy znikomej liczbie klientow ?

  • 9. Data: 2005-04-26 13:54:15
    Od: "Zenek" <Z...@w...pl>

    > Teraz już nie musisz tego robić wystarczy wybrać nazwę sklepu.
    > Nasi programiści zrobią to za ciebie gdy sklep będzie gotowy dostaniesz
    > email

    Jacy programisci? Gdzie w instalacji osCommerce potrzeba programisty? Co
    najwyzej srednio zdolnego gimnazjalisty.

    > Parametry konta
    > Kompletny działający sklep internetowy
    > 100 Mb na sklep i email
    > Transfer 5Gb
    > Domena www.nazwa.e-mag.pl

    Pionierskie czasy internetu sie skonczyly.Aby dotrzec do klienta potrzeba
    profesjonalizmu. Sklep w osCommerce i w domenie e-mag.pl ? Tam mozna by co
    najwyzej sprzedawac ziemniaki.

  • 10. Data: 2005-04-26 14:02:13
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 08:23:57 +0200]:

    > Czy TY masz swój sklep internetowy
    >
    > Jeszcze nie!!!!!!!!!!!!

    Bzdura, mam.

    > Możliwość zainstalowania: forum, czat, niusy, blog itp.

    A na cholere mi blog? ;)

    > Cena 99 zł rocznie

    No popatrz, a ja mam za 0zl rocznie. Kosztowalo tylko
    wykonanie -- znacznie wiecej, ale tez sie nie pieprzy
    co 10 minut...

    Ogolnie popracuj nieco nad ta swoja pozal sie boze oferta
    bo dosc zalosne to jest.

    Kira