PracaGrupypl.praca.dyskusje › kuriozum

  • 1. Data: 2005-04-25 17:52:38
    Temat: kuriozum
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    W ramach relaksu... proszę się przyjrzeć, na jakiej to grupie, jaki jest
    temat, przeanalizować treść anonsu oraz, w ramach potęgowania
    przyjemności, prosze zajrzeć na www.akcent.biz i ortografię ich motta,
    znaczenie tegoż oraz rzucić okiem także na ... no nie, będzie dość.

    (Prztyczek w kierunku Kiry ;) - tak, poszedłbym do nich pracować, gdyby
    dobrze płacili - mimo, że nimi gardzę).

    ---- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej ----
    Od: "studio Promocji akcent" <s...@o...pl>
    Grupa dyskusyjna: pl.praca.szukana
    Temat: Dam Pracę Przedstawicielą Handlowym
    Data: 25 Apr 2005 18:57:37 +0200
    Odnośnik: news://<45b3.000006d1.426d2180@newsgate.onet.pl>

    Od: "studio Promocji akcent" <s...@o...pl>
    Grupy: pl.praca.szukana
    Temat: Dam Prac? Przedstawiciel? Handlowym
    Data: 25 Apr 2005 18:57:37 +0200
    Organizacja: Onet.pl SA

    Szukasz Pracy jako Przedstawiciel Handlowy
    Wyślij do nas cv oraz list motywacyjny ze zdjęciem.
    Poszukujemy przedstawicieli na Województwa
    - mazowiecki
    - śląski
    - wielkopolski
    - małopolski
    - dolnośląski
    - opolski

    WYMAGAMY:
    - własny samochód
    - telefon
    - aktywności zawodowej;
    - minimum średniego wykształcenia oraz ukończone 23 lata

    CV oraz LIST MOTYWACYJNY proszę przesyłać na adres
    b...@a...biz
    tel. kontaktowy 0506138983

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 2. Data: 2005-04-25 18:42:10
    Temat: Re: kuriozum
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    T.Omasz napisał(a):
    > W ramach relaksu... proszę się przyjrzeć, na jakiej to grupie, jaki
    > jest temat, przeanalizować treść anonsu oraz, w ramach potęgowania
    > przyjemności, prosze zajrzeć na www.akcent.biz i ortografię ich motta,

    Ortografię motta jeszcze bym przeżył ale jak zobaczyłem tekst "naszym
    celem jest generacja efektu synergii" to padłem :)

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---
    ---- JID: v...@j...org ----

  • 3. Data: 2005-04-25 18:51:41
    Od: Maciej Ślużyński <m...@A...pl>

    > Ortografię motta jeszcze bym przeżył ale jak zobaczyłem tekst "naszym
    > celem jest generacja efektu synergii" to padłem :)

    Generacja efektu synergii, czyli sprawienie, żeby wszystko działało?

    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem? Z mojej książki!

  • 4. Data: 2005-04-25 18:54:43
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 20:42:10 +0200, Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    napisał:

    > Ortografię motta jeszcze bym przeżył ale jak zobaczyłem tekst "naszym
    > celem jest generacja efektu synergii" to padłem :)

    A referencje? A zakres działalności? Żałuj, padłeś za wcześnie, trzeba być
    twardym, a nie miętkim :)

  • 5. Data: 2005-04-25 19:15:12
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Generacja efektu synergii, czyli sprawienie, żeby wszystko działało?

    Nie chodziło mi o to, że nie zrozumiałem tego sformułowania. Dla mnie
    jest ono po prostu kiczem językowym. Poza tym autorowi chodziło chyba o
    generowanie, a nie generację.

  • 6. Data: 2005-04-26 08:35:59
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

    > A referencje? A zakres działalności? Żałuj, padłeś za wcześnie, trzeba być
    > twardym, a nie miętkim :)

    Mnie się najbardziej podobają "Jesteśmy otwarci na zmiany ponieważ jedynie
    ich możemy się spodziewać." i "Jesteśmy po to aby kompleksowo realizować
    działania nam zlecone. Dlatego zawsze otrzymujecie to czego szukacie!"
    Uszami wyobraźni słyszę te urywające się telefony od klientów - "halo?, czy
    to firma krzak? czy kompleksowo realizujecie działania wam zlecone? czy
    zawsze otrzymujemy to czego szukamy? TAK?? Świetnie, kupuję! Cztery tony
    lodu i ćwierć tony kurzu, świetnie, płacę z góry! Yeah!".

    I te dziewczynki obok jak za kratami.

    albo Rodzaje współpracy: Business to business - Poszukujecie partnera który
    mógłby przejąć częściowo obszar działania. Jesteśmy zainteresowani wszelkimi
    możliwościami kooperacji.

    cudo :)

  • 7. Data: 2005-04-26 08:55:35
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > który
    > mógłby przejąć częściowo obszar działania. Jesteśmy zainteresowani

    Cudo. Wyglada jak nieudolnie przetlumaczone z obcego jezyka, ale przeciez w
    tej firmie musza pracowac jacys Polacy... Z podobnym stylem spotykam sie
    czesto, jak niemieckie firmy tworza sobie polski folder lub strone www i
    zatrudniaja "tlumacza doslownego" nie czujacego roznic w marketingowym
    wydzwieku roznych slow i uwazajacego, ze tlumaczenie dobre to tlumaczenie
    jak najdokladniejsze. Potem ja po tych tlumaczach poprawiam :). Ale ci tutaj
    wygladaja, jakby rzeczywiscie mieli problemy z wyslawianiem sie lub totalny
    brak wyczucia co do slownictwa.

    I.

  • 8. Data: 2005-04-26 09:09:42
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    > Cudo. Wyglada jak nieudolnie przetlumaczone z obcego jezyka, ale przeciez
    > tej firmie musza pracowac jacys Polacy...
    [...]
    > Ale ci tutaj
    > wygladaja, jakby rzeczywiscie mieli problemy z wyslawianiem sie lub
    totalny
    > brak wyczucia co do slownictwa.

    Mnie się zdaje, że to takie młode chłopaki (dziewczyny), które przy obozowym
    ognisku wpadły na pomysł założenia firmy i tak na sucho - bez badania rynku,
    bez zgłębienia jakiejkolwiek wiedzy pchają się na ślepo na ten rynek.

    W końcu: "Naszym celem jest generacja efektu synergii pomiędzy nami a
    naszymi klientami, dlatego zawsze jesteśmy kreatywni i wykazujący swieże
    spojrzenie w tematach, które realizujemy." tak pięknie i profesjonalnie
    brzmi.

    Ale że jest to:
    - zdanie wielokrotnie złożone,
    - zdanie pełne trudnych wyrazów,
    - zdanie zamieszczone w medium, gdzie angażowanie 0,1% mózgu w dekodowanie
    znaczeń to dla przeciętnego użytkownika zbyt dużo,
    - zdanie zamieszczone wśród innych zdań tej samej czcionki, koloru i
    wielkości,
    - zdanie "klej" - mające znaczenie dopiero wtedy, gdy przylepi się je do
    czegoś (domysłu, innego zdania) i podobnie jak klej nie mające zastosowania
    jako odrębna substancja,

    to już brakło pomyślunku.

    Widzę, że są ze Śląska, popytam, może zadzwonię i zapytam o tą pracę - a co
    mi tam :)

    pozdrawiam
    m.

  • 9. Data: 2005-04-26 09:14:43
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

> [...]
    > rynku,
    > bez zgłębienia jakiejkolwiek wiedzy pchają się na ślepo na ten rynek.

    E no. Jakichs klientow maja. Robia akcje typu happening i w tym moga byc
    dobrzy. Jakby oferowali copywriting, to bym sie wystraszyla.

    Raczej strasznie chca sie wydawac profesjonalni i uwazaja, ze uzywanie
    takich slow o tym swiadczy - maja na punkcie tego swojego profesjonalizmu
    jakis kompleks.

    Jest tez niezle chaotycznie to napisane - raz "ja", raz "my", jakies
    osobiste zwierzenia, ze "wierze, ze", raz bezosobowosc... Ktos to robil w
    zapale i moze nie w pelnej przytomnosci umyslu.

    Ale OT. :)

    > Widzę, że są ze Śląska, popytam, może zadzwonię i zapytam o tą pracę - a
    > co
    > mi tam :)

    Powiedz, czy przez telefon tez mowia takim jezykiem, jestem bardzo ciekawa.

    I.
    (nudzaca sie na ostatnim dniu pierwszego w zyciu L4)

  • 10. Data: 2005-04-26 09:36:33
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    > Powiedz, czy przez telefon tez mowia takim jezykiem, jestem bardzo
    ciekawa.
    Poza tym, że zgłasza się jakaś Kasia i praca jest nie u nich, tylko u ich
    klienta (ciekawe czy mają certyfikat agencji pracy tymczasowej albo
    doradztwa personalnego) to całkiem miło się rozmawiało :)

    Jeśli interesują Cię szczegóły to zapraszam na priv - m...@o...pl

    pozdrawiam
    m.