PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista ds. sprzedazy w firmie kurierskiej (siodemka). Czym sie taki ktos zajmuje?

  • 1. Data: 2005-04-25 17:24:44
    Temat: specjalista ds. sprzedazy w firmie kurierskiej (siodemka). Czym sie taki ktos zajmuje?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Moze ktos pracuje na podobnym stanowisku i napisze czym taka osoba ma sie
    zajmowac bo jestem zaproszony na rozmowe a nie ma nic napisane co bedzie
    nalezalo do moich obowiazkow.
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-04-25 17:50:03
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 kwi 2005 w liście [news:d4j9d1$p6r$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Tapio [t...@g...pl] napisał(a):

    > Moze ktos pracuje na podobnym stanowisku i napisze czym taka osoba
    > ma sie zajmowac bo jestem zaproszony na rozmowe a nie ma nic
    > napisane co bedzie nalezalo do moich obowiazkow.

    Zapewne dzwonienie/chodzenie po firmach i nagabywanie o rozpoczęcie
    współpracy. Ale tylko zgaduję...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-04-26 05:21:05
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > Zapewne dzwonienie/chodzenie po firmach i nagabywanie o rozpoczęcie
    > współpracy. Ale tylko zgaduję...

    tak tez myslalem....((

  • 4. Data: 2005-04-26 16:05:25
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > tak tez myslalem....((

    A po co aplikujesz o prace, ktorej nie rozumiesz i nie chcesz ?

    Wojtek