PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS

  • 11. Data: 2005-04-26 14:04:31
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 14:54:44 +0200]:

    > Po pierwsze GAMONIU to nie wyrażaj się o kimś jak sam
    > jesteś nie lepszy jeżeli masz lepszy serwer to napisz.

    No dobra, to ja mam lepszy, wiec moge sie wypowiedziec... ;)

    > podłączony do trzech niezależnych łączy internetowych
    > o przepustowości 100Mbit

    ..a mowiac scislej, to do serwerowni w ktorej stoi kilka
    roznych serwerow doprowadzone sa trzy lacza 100Mbps, ktore
    nastepnie sa podzielone w rozny sposob miedzy te serwery.

    Prawda?

    No to jaka nitke macie konkretnie dla siebie?

    Kira

  • 12. Data: 2005-04-26 14:05:22
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS VEFMQUNKQSBHUkFUSVM
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Tue, 26 Apr 2005 15:11:54 +0200]:

    > Tak z ciekawosci, bo zainteresowal mnie biznesowy
    > poziom konwersacji.

    Spadlam z fotela...

    Kira (z obolala czescia ciala)

  • 13. Data: 2005-04-26 15:11:59
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

    > Tak z ciekawosci, bo zainteresowal mnie biznesowy poziom konwersacji.
    > Domena wykupiona kilka dni temu na niepodana osobe prywatna, na stronach
    > brak informacji o firmie ani innych danycbh poza mail.
    > Nie zwiniecie sie po miesiacu? I czy jestescie firma czy grupka hobbystow,
    > ktorzy wpadli na pomysl hostingu i moga nie przetrzymac okresu rozruchu i
    > inwestowania, przy znikomej liczbie klientow ?
    >

    > --
    > Używam programu pocztowego wbudowanego w Operę: http://www.opera.com/m2/

    Witam
    witam domena wykupiona jest na osobę prywatną ponieważ osoba która się tym
    zajmowała takie dane wpisała
    Tymczasowo jest wstawiona taka strona jaka jest. Docelowo powstaje portal
    handlowy oparty na zbiorze sklepów osCommerce .
    Ponieważ cały system rejestracji nie jest jeszcze gotowy sklepy zakładamy
    ręcznie
    Również ogłoszenie w tej grupie powstało przez przypadek za co przepraszamy

  • 14. Data: 2005-04-26 15:15:06
    Od: k...@o...pl

    > Re to: Krzysztofsf [Tue, 26 Apr 2005 15:11:54 +0200]:

    > Spadlam z fotela...
    >

    > Kira (z obolala czescia ciala)

    może wejdzmy na www.e-portal.pl
    a potem podyskutujemy kto ma lepszy serwer

  • 15. Data: 2005-04-26 15:17:57
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 17:11:59 +0200]:

    > Również ogłoszenie w tej grupie powstało przez przypadek
    > za co przepraszamy

    Tak z ciekawosci: pyszczyliscie tez przez przypadek? ;)

    Kira

  • 16. Data: 2005-04-26 15:19:26
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

    > Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 17:11:59 +0200]:

    > Tak z ciekawosci: pyszczyliscie tez przez przypadek? ;)
    >

    > Kira

    teraz odpowiadam na oszczerstwa

  • 17. Data: 2005-04-26 15:23:57
    Od: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>

> [...]
    > nastepnie sa podzielone w rozny sposob miedzy te serwery.
    >
    > Prawda?
    >
    > No to jaka nitke macie konkretnie dla siebie?

    Jak na razie nie narzekamy
    pingi są całkiem dobre

  • 18. Data: 2005-04-26 15:26:03
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: k...@o...pl [26 Apr 2005 17:15:06 +0200]:

    > może wejdzmy na www.e-portal.pl
    > a potem podyskutujemy kto ma lepszy serwer

    A wejdzcie. Bladego pojecia nie mam co to za serwer jest.
    Tak samo jak nie wiem co to sa @NOSPAMgazeta.pl czy inne
    tego typu ;)

    Kira

  • 19. Data: 2005-04-26 15:28:51
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: www.e-mag.pl [26 Apr 2005 17:19:26 +0200]:

    > teraz odpowiadam na oszczerstwa

    Jakie oszczerstwa? Przypomne moze:

    "Po pierwsze GAMONIU [...]"
    "Widzę że ci żal tyłek ściska."

    I spytam jeszcze raz: przypadek? ;)

    Kira

  • 20. Data: 2005-04-26 15:30:08
    Od: k...@o...pl

    > Jacy programisci? Gdzie w instalacji osCommerce potrzeba programisty? Co
    > najwyzej srednio zdolnego gimnazjalisty.

    > Pionierskie czasy internetu sie skonczyly.Aby dotrzec do klienta potrzeba
    > profesjonalizmu. Sklep w osCommerce i w domenie e-mag.pl ? Tam mozna by co
    > najwyzej sprzedawac ziemniaki.

    pochwal się swoim