PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS

  • 31. Data: 2005-04-26 20:06:06
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INS VEFMQUNKQSBHUkFUSVM
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-26, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:
    > może wejdzmy na www.e-portal.pl
    > a potem podyskutujemy kto ma lepszy serwer
    MUJ SERVER JEST FIĘKSHY NISH TFUJ!!!!!!!!!!11111jedenjedenjeden

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. BP,NMSP :)
    --
    Czesiu: Dlaczego wypiłaś cały dzbanek herbaty?
    Croolik: Bo był.

  • 32. Data: 2005-04-27 08:38:42
    Temat: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Po pierwsze GAMONIU to nie wyrażaj się o kimś jak sam jesteś nie lepszy
    > jeżeli masz lepszy serwer to napisz.
    > Nasz serwer stoi w Polsce dokładnie w Krakowie oparty na procesorze
    > Petium
    > 2.8 GHz 2 Gb RAM podłączony do trzech niezależnych łączy
    > internetowych o przepustowości 100Mbit
    > Sklep oparty jest na technologii osCommerce jeden z najlepszych sklepów
    > jakie widziałem.
    > Nie jest to sztywny szablon gdy byś był bardziej rozwinięty to byś
    > wiedział że istnieje możliwość zmiany wyglądu sklepu.
    > Widzę że ci żal tyłek ściska.

    Ho ho no to się Pan tutaj ładnie przedstawił przed milionami internautów!!!
    A więc sklep u pieniacza, kliencie uważaj bo jak go zdenerwujesz to Ci sklep
    zamknie!
    Po drugie znam w tym sofcie każdą linijkę w każdym pliku i ma on kilka bugów
    które trzeba mieć załatane zanim się postawi sklep, a wasza firma widzę
    potrafi tylko podmienić grafikę! HA HA Pęknę chyba ze śmiechu!!!

    UWAGA e-mag to kszak!!!!!
    --
    _____________________________

  • 33. Data: 2005-04-27 08:39:21
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES napisał :

> [...]
    > bugów które trzeba mieć załatane zanim się postawi sklep, a wasza firma
    > widzę potrafi tylko podmienić grafikę! HA HA Pęknę chyba ze śmiechu!!!

    aha i w domu na biurku mam lepszą maszynę!
    --

  • 34. Data: 2005-05-06 10:22:02
    Od: pp <cartman##@#neostrada.pl>

    oni maja wykupiony serwer na http://superhost.pl

    mozna porownac parametry serwerow z superhost.pl i z ich oferty z cenami.

    oczywiscie superhost.pl oferuje tez oscommerce

    pozdrawiam