PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS › Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    From: "www.e-mag.pl" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy TY masz już swój sklep internetowy INSTALACJA GRATIS
    Date: 26 Apr 2005 14:54:44 +0200

    > U mnie w zależności od konfiguracji już od 15minut!!!!

    > Na łączu 16kB/s i maszynie PII200+64RAM będzie się strona w waszym
    > sklepie ładować nawet 2 minuty, albo na tanim amerykańskim serwerze,
    > który się wykrzacza co 3 dni, a prowider się tłumaczy, że mu siem dysk
    > przegżał (kompletna bzdura).

    > To ma wyglądać jak sklep firmy kszak????

    > KSZAK??????

    > A kto chce mieć taki syfiasty sklep w z góry narzuconej grafice z osc???

    Po pierwsze GAMONIU to nie wyrażaj się o kimś jak sam jesteś nie lepszy jeżeli
    masz lepszy serwer to napisz.
    Nasz serwer stoi w Polsce dokładnie w Krakowie oparty na procesorze Petium
    2.8 GHz 2 Gb RAM podłączony do trzech niezależnych łączy internetowych
    o przepustowości 100Mbit
    Sklep oparty jest na technologii osCommerce jeden z najlepszych sklepów jakie
    widziałem.
    Nie jest to sztywny szablon gdy byś był bardziej rozwinięty to byś wiedział że
    istnieje możliwość zmiany wyglądu sklepu.
    Widzę że ci żal tyłek ściska.