PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?

  • 21. Data: 2004-01-30 19:52:02
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    > Jak dla mnie, pomijając to, że Twój list jest po prostu nieco chamski,
    > to w dodatku dość głupi. Chamski jest dlatego, że Wlater nic nie napisał
    > o swoim doświadczeniu, a ty założyłeś z marszu, że takiego doświadczenia
    > nie posiada i zaczęłeś wypisywać jakieś impertynneckie bzdety.

    I co mylilem sie madralo?????

    > Co do tego, że ywpowiedziałeś się głupio - najprostszy przykład : może
    > być producent zywności / kosmetyków / chemikaliów poszukujący
    > informatyka. Wtedy wykształcenie Waltera będzie zapewne atutem.

    Kanapka z kremem zamiast masla zaprojektowana na komputerze???? ahahahahha

    Chamski jestes, bo probujesz mnie wychowywac a arumenty twoje nie sa dosc,
    tylko BARDZO głupie.
    JZS

  • 22. Data: 2004-01-30 20:07:12
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Jurek_Ze_Spychacza wrote:

    > I co mylilem sie madralo?????

    Nie rozmawiamy o tym, czy się myliłeś czy nie, tylko jak się zachowałeś.

    > Kanapka z kremem zamiast masla zaprojektowana na komputerze???? ahahahahha

    Nie o tym była mowa.

    > Chamski jestes, bo probujesz mnie wychowywac a arumenty twoje nie sa dosc,
    > tylko BARDZO głupie.

    Na wychowanie to raczej jest za późno, poza tym nie jestem od zamiatania
    po twojej mamusi i tatusiu. A o tym kto tu jest chamski, to myślę, że
    już się wszyscy zorientowali - podsumowałeś się sam.

    Nie mam ochoty na kontynuowanie rozmowy z tobą.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 23. Data: 2004-01-30 20:15:56
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    > Nie mam ochoty na kontynuowanie rozmowy z tobą.

    bardzo mnie to cieszy i zobacz razem sie w czym zgadzamy pewnie i twoja
    mamusia i tatus sie nie spisali

  • 24. Data: 2004-01-30 20:36:45
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Jurek_Ze_Spychacza wrote:

    > bardzo mnie to cieszy i zobacz razem sie w czym zgadzamy pewnie i twoja
    > mamusia i tatus sie nie spisali

    1. Pisałem, że nie mam ochoty kontynuować rozmowy, natręcie. Nie
    molestuj mnie.

    2. Mi się spisali, twoi się nie spisali. Myślałem, ze to jasne.

    3. Pisz jakoś bardziej po polsku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 25. Data: 2004-01-30 20:40:33
    Od: Izza <i...@p...onet.pl>

    Berthli wrote:

> [...]
    > i to na AR, to nie jest coś czym można się chełpić i chwalić. Myślę, że
    > student 2-go roku informatyki na dobrej uczelni - bez urazy, AR na pewno w
    > IT nie jest w czołówce - który nie tracił czasu na inne fakultety, tylko
    > kulturalnie co drugi tydzień baluje, a co drugi siedzi 12 godzin przed
    > kompem ma większą wiedzę.
    >
    > Poza tym studia które pozwalają łączyć się z innymi, nie są wiarygodne. 7
    > egzaminów w tydzień, dla mnie ma mniejszą wartość niż jeden egazmin zdany
    > za trzecim razem na trzy mniej po trzech tygodniach kucia.

    blad w mysleniu:) ja lacze filozofie z informatyka i daje sie to polaczyc:P
    - ostatni rok studiow dziennych i zaocznych, prace inz i mag laczace
    tematyke i filozofii i informatyki oczywiscie z roznym natezeniem w
    zaleznosci od kierunku,
    co do egzaminow, jak mialam malo egzaminow w sesji (np. 3) to ledwo ledwo
    udawalo sie zaliczyc, jak mialam 8 to wszystkie szly gladki. W czym rzecz?
    Tylko w odpowiednim podejsciu do problemu i umiejetne zarzadzanie czasem.
    A jezeli ktos trzy tygodnie kuje na 1 egzamin i zdaje go za 3-cim
    podejsciem, to raczej znaczy, ze gosciu:
    a. nie podejmowal proby uczenia sie w trakcie semestru
    b. marnie sie uczyl przez te trzy tygodnie
    c. nie ma pojecia o zarzadzaniu czasem, albo jest leniem

    Pozdrawiam
    Izza

  • 26. Data: 2004-01-30 22:13:12
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    > 1. Pisałem, że nie mam ochoty kontynuować rozmowy, natręcie. Nie
    > molestuj mnie.
    Jedno piszesz - drugie robisz. Masz problemy z koncentracja czy hormonow nie
    mozesz powstrzymac.

    > 2. Mi się spisali, twoi się nie spisali. Myślałem, ze to jasne.
    no to im podziekuj. w mysleniu za dobry nie jestes

    > 3. Pisz jakoś bardziej po polsku.

    P.... sie

  • 27. Data: 2004-01-30 22:18:45
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    heh oj dziewczyno imponujesz chlopak cie powinien na rekach nosic :)
    ja bym nosil :)

  • 28. Data: 2004-01-30 22:29:31
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    Wlasnie taki to ten kraj jakich ma obywateli
    Panie Jurku nie trzeba od razu ublizac ludziom krytykowac trzeba miec deko
    dyplomacji
    nikt nikomu nie kaze od razu ublizac a tak wlasnie robisz
    a to nie jest przyjemne ani ci nie doda aprobaty
    jest jak jest ciezko w tym kapitalizmie kazdy kombinuje jak moze zbiera
    Dyplomy walczy .
    I nie robmy rankingu uczelni nie osmieszajmy sie nawzajem na kazdej uczelni
    sa rozni profesorowie
    a gwarantuje tym co osmieszaja Ar ze wielu egzamow tam by nie zdali
    niesttety skoro tam nie byles nie znasz nie wypowiadaj sie bo takie cos boli
    Moze sa uczelnie gdzie mozna przejsc latwo bez stresow zareczam ze nie AR a
    bylem juz na UJ i Akademi Medycznej w lublinie ....
    licencjat z chemii mam UJ najstarszy wydzial i powiem CI ze na AR zaocznie
    jest latwiej ale nie wiele o jakies 30 proc latwiej
    Nie porownoj egzaminow na roznych uczelniach bo tego nieda sie porownac ..
    A rzesze tych co pokonczyli cudowne uczelnie i zostali nauczycielami w
    gimnazjach ..... a czesto bezrobotnymi ....

    Panie Jurku czasem warto sie zastanowic co sie mowi
    bo tak jak terroryzm zwalcza sie metodami jakie sam stosuje .....
    tak takie zachowanie .......... no comment

  • 29. Data: 2004-01-30 23:43:11
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Jurek_Z_ *CHAMOWA* :

    > P.... sie

    ROTFL -> lol

    --
    xfenit

  • 30. Data: 2004-01-31 11:02:17
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Jurek_Ze_Spychacza wrote:

    > Jedno piszesz - drugie robisz. Masz problemy z koncentracja czy hormonow nie
    > mozesz powstrzymac.

    No to jednak sobie pokontynuujemy.

    1. Pisz po polsku - tam powinien być znak zapytania.

    2. Odpowiadam ci natręcie, skoro mnie zaczepiasz.

    > no to im podziekuj. w mysleniu za dobry nie jestes

    Mowa była o tym, czy się spisali, a nie czy jestem mocny w myśleniu.

    > P.... sie

    Tego cię tatuś z mamusią nauczyli jako standardowej odzywki, kiedy ci
    się wszystkie 11 szarych komórek nie wyrabia na zakrętach ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz