PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejne kwiatki z GW

  • 1. Data: 2004-01-29 14:07:37
    Temat: Kolejne kwiatki z GW
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pokontynuuję zwyczaj cytowania kwiatków z ogłoszęń o pracy:

    1. Szansa dla inżynierów i techników ze znajomością języków obcych:

    Kompleks hoteli i restauracji poszukuje na stanowiska:

    - recepcjonista
    - barman
    - kelner
    - szef kuchni
    - kucharz
    - pomoc kuchenna

    Osób z wykształceniem *wyższym* [ciekawe gdzie to wyższe jest potrzebne
    ;)] lub *średnim* *technicznym* odpowiednio do zajmowanego stanowiska

    2. Do rozładunku towaru 92 zł/h

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 2. Data: 2004-01-29 16:13:24
    Temat: Re: Kolejne kwiatki z GW
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > - kucharz
    > - pomoc kuchenna
    >
    > Osób z wykształceniem *wyższym* [ciekawe gdzie to wyższe jest potrzebne

    No zapewne w barze na 1 piętrze LOL ;-)

    Latro.

  • 3. Data: 2004-01-29 17:35:01
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Osób z wykształceniem *wyższym* [ciekawe gdzie to wyższe jest potrzebne
    > ;)] lub *średnim* *technicznym* odpowiednio do zajmowanego stanowiska

    Widać nie czytałeś Szwejka. Tam był długi wywód o wyższości flaków
    przyrządzonych przez inteligentnego kucharza nad flakami przyrządzonymi pzez
    prostaka.

  • 4. Data: 2004-01-29 19:49:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    >
    > Osób z wykształceniem *wyższym* [ciekawe gdzie to wyższe jest potrzebne
    > ;)] lub *średnim* *technicznym* odpowiednio do zajmowanego stanowiska

    Ale to przeciez nie jest wina ewentualnego pracodawcy, ze w dzisiejszych
    czasach latwiej skonczyc wyzsze studia przygotowujace do tych fachow niz
    poczciwa zawodowke...

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 5. Data: 2004-01-30 12:42:15
    Od: "sławomir" <s...@g...pl>

    > 2. Do rozładunku towaru 92 zł/h

    no tak pewnie sobie myślisz
    92zł*8godz*5dni*4tyg=14720zł na miesiąc - podatek itp.
    to po jaka cholerę skończyłem studia wyższe

    ale
    taki rozładunek to nie jest nic przyjemnego
    tam się człowiek nie obija, równo zasuwa i idzie jak Korzeniowski
    takie oferty to się trafiają raz na tydzień może dwa,czasem raz na miesiąc i
    trwają na ogól 1-3 godziny

    ps. sorki że się rozpisałem