PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotny a ubezpieczenie

  • 1. Data: 2004-01-29 18:47:34
    Temat: bezrobotny a ubezpieczenie
    Od: "Jerzy Badziewiak" <J...@B...com>

    Witam
    Nie wiem czy to jest dobra grupa ale spróbuję. Moja żona nie pracuje i jest
    bez prawa bez zasiłku. Chciałbym ją ubezpieczyć od nieszczęśliwego wypadku,
    poważnych zachorowań, itp. Spodziewamy się również dziecka i chciałbym aby
    żona po urodzeniu dziecka mogła liczyć w ramach ubezpieczenia na jakąś kasę
    w związku z narodzinami nowego członka społeczeństwa.
    Dzięki wszystkim za pomoc i Pzdr.

  • 2. Data: 2004-01-29 19:09:19
    Temat: Odp: bezrobotny a ubezpieczenie
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    a może ty pracujesz ???? ,to nie ma sprawy !!!

  • 3. Data: 2004-01-29 19:17:19
    Temat: Re: bezrobotny a ubezpieczenie
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Są to pytania do pośrednika ubezpieczeniowego, który chętnie zaproponuje
    szeroki wybór ofert, a firm ubezpieczeniowych nie brakuje.
    Ubezpieczyć się można niemal na każdą okoliczność, jest tylko kwestia ceny.

    wa

  • 4. Data: 2004-01-29 19:38:19
    Od: "Monika" <monpaj@usun_wp.pl>

    Mozesz sie ubezpieczyc w PZU . Miesieczna składka np. 44 zł bez żadnego
    okresu karencji i dostaniesz za narodziny Twojego dziecka pieniązki. Nie
    pamietam ile to w tej chwili jest, ale powyżej 1000 zł. 44 zł to teraz
    najnizsza z stawka z tego co sie orientuje.
    Mozesz to zrobic poprzez zaklad pracy, jesli macie ubezpieczenie grupowe lub
    bezposrednio w PZU.
    Takie samo ubezpieczenie moze wykupic żona w PZU.
    Nie ma zanczenia, ktore z Was będzie mialo ubezpieczenie, czy matka czy
    ojciec dziecka, w przypadku wypłaty za narodziny.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-29 19:46:52
    Od: "Tomasz " <d...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Badziewiak <J...@B...com> napisał(a):

> [...]
    > żona po urodzeniu dziecka mogła liczyć w ramach ubezpieczenia na jakąś kasę
    > w związku z narodzinami nowego członka społeczeństwa.

    Cześć.
    > Musisz najpierw opisać swoją sytuację.
    Tomek.

  • 6. Data: 2004-01-29 21:14:12
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jerzy Badziewiak; <bvbkjs$c7n$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > żona po urodzeniu dziecka mogła liczyć w ramach ubezpieczenia na jakąś kasę
    > w związku z narodzinami nowego członka społeczeństwa.

    Tak pro forma - nie wydaje mi się, żeby prywatny ubezpieczyciel chciał
    zawrzeć z wami ubezpieczenie zawierające wypłatę za urodzenie dziecka -
    to prosta konsekwencja tego, że ubezpieczyciel żyje z ubezpieczeń,
    których nie musi realizować - może by np. nawet ubezpieczył osobę chorą
    na nieuleczalną formę raka, ale składka równała by się sumie
    ubezpieczenia. ;)

    Dalej - ubezpieczenie zdrowotne możesz mieć zgłaszając żonę do
    ubezpieczenia ZUS jako członka rodziny w swoim zakładzie pracy [druk
    ZCZA - przynajmniej kiedyś był];

    NW - prywatny ubezpieczyciel

    Dziecko - dowiedz się, czy ZUS nie wypłaca czegoś na taką okazję - to,
    że żona nie pracuje może nie mieć znaczenia.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 7. Data: 2004-01-29 21:25:02
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

> [...]
    > Nie ma zanczenia, ktore z Was będzie mialo ubezpieczenie, czy matka czy
    > ojciec dziecka, w przypadku wypłaty za narodziny.

    W wyplacie np. z ubezpieczenia nie jest tak hop-siup poniewaz aby otrzymac
    pieniadze za narodziny dzidzi, okres ubezpieczenia musi byc przynajmniej
    dluzszy niz 6 mies. (upewnij sie co do ilosci miesiecy, bo moze sie okazac,
    ze celowo sie ubezpieczycie a i tak nic nie dostaniecie z tego tyt.)
    Magda

  • 8. Data: 2004-02-05 19:14:29
    Od: "Jerzy Badziewiak" <J...@B...com>

    ...ciach...
> [...]
    okazac,
    > ze celowo sie ubezpieczycie a i tak nic nie dostaniecie z tego tyt.)

    Dzięki wszystkim za zaangażowanie w dyskusji. Jak na razie widzę że raczej
    nie mam co liczyć na ubezpieczenie umozliwiajace uzyzkanie jakiejs kaski dla
    zony od urodzenia dziecka. Jednak jest też pozytywny element moich
    poszukiwań, żona pomimo że jest osoba bezrobotna bez prawa do zasiłku
    posiada prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej w związku z tym że jest
    zarejestrowana w urzedzie pracy. Dotychczas nie bardzo wiedziałem czy moje
    ubezpieczenie wystarczy na ewenwtualna bezpłatna opieke zdrowotna mojej zony
    tym bardziej ze jak wczesniej wspomniałem spodziwaamy się dziecka i jest to
    dkla mnie sprawa dosyc istotna.
    Pzdr.