PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Wielkiej Brytanii

  • 1. Data: 2004-01-29 14:05:07
    Temat: Praca w Wielkiej Brytanii
    Od: "yan" <w...@N...wp.pl>

    Mam pytanie (prośbę) do czytelników tej grupy. Chciałbym dowiedzieć się czy
    ktokolwiek wyjeżdzał do Anglii do pracy za pośrednictwem firmy Centrum
    finansowo-marketingowe "Lider" w Kutnie. Chciałbym się dowiedzieć czy firma
    ta wywiązuje się ze swoich obowiązków (czy rzeczywiście załatwia wyjazd,
    pracę oraz zakwawterowanie w Angli, czy po prostu jest to wielka "ściema")
    oraz jak to jest już na miejscu w Anglii. Proszę o szybką odpowiedź
    najlepiej na podanego poniżej maila.

    Pozdrawiam,
    Marcin
    mój adres e-mail: m...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-30 08:47:28
    Temat: Re: Praca w Wielkiej Brytanii
    Od: "Jan Czerniawski" <l...@b...pl>

    yan <w...@N...wp.pl> wrote in message
    Chciałbym dowiedzieć się czy
    > ktokolwiek wyjeżdzał do Anglii do pracy za pośrednictwem firmy Centrum
    > finansowo-marketingowe "Lider" w Kutnie.
    Jesli nie maja licencji Ministerstwa Pracy,to na 100% kreca jakies walki.
    L.