1. Data: 2004-01-29 14:05:07
Temat:Praca w Wielkiej Brytanii
Od:"yan" <w...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie (prośbę) do czytelników tej grupy. Chciałbym dowiedzieć się czy
ktokolwiek wyjeżdzał do Anglii do pracy za pośrednictwem firmy Centrum
finansowo-marketingowe "Lider" w Kutnie. Chciałbym się dowiedzieć czy firma
ta wywiązuje się ze swoich obowiązków (czy rzeczywiście załatwia wyjazd,
pracę oraz zakwawterowanie w Angli, czy po prostu jest to wielka "ściema")
oraz jak to jest już na miejscu w Anglii. Proszę o szybką odpowiedź
najlepiej na podanego poniżej maila.

Pozdrawiam,
Marcin
mój adres e-mail: m...@w...pl

2. Data: 2004-01-30 08:47:28
Temat:Re: Praca w Wielkiej Brytanii
Od:"Jan Czerniawski" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

yan <w...@N...wp.pl> wrote in message
Chciałbym dowiedzieć się czy
> ktokolwiek wyjeżdzał do Anglii do pracy za pośrednictwem firmy Centrum
> finansowo-marketingowe "Lider" w Kutnie.
Jesli nie maja licencji Ministerstwa Pracy,to na 100% kreca jakies walki.
L.