PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?

  • 1. Data: 2004-01-29 17:59:32
    Temat: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    Co sadzicie experci o ludziach ktorzy maja 3 fakultety albo no dwa ?
    Maja wieksze szanse na prace?
    Bo slyszalem opienie ze pracodwcy sie boja ich....
    ze oni umieja sie tylko uczyc..........
    Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...
    znajomosc kompa ang i niemiecki prawko
    i mala miescina
    Magisterskie w toku

  • 2. Data: 2004-01-29 18:14:00
    Temat: Re: Czlowiek z 3 fakultetami , znajdzie prace?
    Od: "FotoAmator" <n...@o...pl>

    nie bo inteligentny i ma wlasne zdanie:

    a taki nie bedzie zasuwal jak mul
    tylko wymysli cos madrego a to juz moze byc niebezpieczne

  • 3. Data: 2004-01-29 18:21:09
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvbhmv$44k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    > technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...

    a oprocz tego co masz na czym sie znasz??co zrobiles???gdzie zweryfikowales
    swoje kwalifikacje??? moze jako wykladowca akademicki masz kwalifikacje
    (mozesz sobie bleblac) , ale zeby byc fachowcem w "jednym fakultecie" trzeba
    troche w tym temacie porobic, ksiazki sie rozbiegaja z
    rzeczywistascia...fachowiec od wszystkiego to fachowiec o niczego ( no chyba
    ze dziedziny sie wzajemnie uzupelniaja, ale kanapka do kompa ma wspolne
    tylko K). Tak wiec nie koniecznie musza sie ciebie bac, tylko wiedza ze
    czasem trzeba byc 20 lat w zawodzie zeby czuc sie pewnie , a ty masz 3 w
    kilka lat... sam osobiscie nie spotkalem geniusza w swoim zyciu i zeby sie
    przekonac do ciebie musialbym bardzo wierzyc w twoj talent. Tylko skad bym
    wiedzial ze nie robisz mnie w konia? Gdybys byl astronauta i jednoczesnie
    pletwonurkiem, wiedzialbym ze znasz sie na cisnieniu i dekompresji, ale co
    ma system dwójkowy do kalorii???
    tyle
    POzd
    JZS

  • 4. Data: 2004-01-29 18:25:50
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    Jakbym miał wbierać 2 czy 3 fakultet albo praca, która da mi
    doświadczenie to wybrałbym pracę.
    Teraz to liczy się to co faktycznie umiesz, doświadczenie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-29 18:50:20
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał R." <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz to liczy się to co faktycznie umiesz, doświadczenie.

    i całe szczęście...
    M.

  • 6. Data: 2004-01-29 19:00:40
    Od: ceo @sujak. tk

    On Thu, 29 Jan 2004 18:59:32 +0100, "Walter Schellenberg"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    [..]
    >Sam osobiscie mam licencjat z chemii ,
    [..]

    Przepraszam bardzo, ale co to jest licencjat z chemii?
    Pierwszy raz się spotykam z takim określeniem.
    Albo magister albo inżynier.

    Chyba że o czymś nie wiem ....

    Pozdrawiam
    Prof

  • 7. Data: 2004-01-29 19:23:30
    Od: "Walter Schellenberg" <k...@p...onet.pl>

    Panowie experci ja nie szukam pracy za wielkie pieniadze i nie jestem
    cwaniakiem ktory mowi ze wie wszystko to nie tak . Mam te 3 dyplomy ale to
    jest podbudowa do tego by kiedys cos umiec wiecej jestem napakowany wiedza
    teoretyczna to fakt a doswiadczenie musze zdobywac niestety taka prawda.
    Zdaje sobie sprawe ze jak bym zaczal pracowac to od szczebla zerowego i to
    ma sens z czasem zdobywac doswiadczenie . Przeciez nie jestem dzieckiem i
    wiem ze nawet z czlowiekiem po technikum z doswiadczeniem nie bede mial
    szans by mu dorownac .Mieszkam na wsi chcialo mi sie uczyc mialem mozliwosci
    to sie uczylem mam 25 latek i chcial bym zaczac kolejny fakultet o nazwie
    DOSWIADCZENIe
    ale tego nei zdobede w murach zadnej alma mater musi mi ktos dac szanse by
    je zdobyc wiem ze to duzo ale coz "PRZEGrYWAJA TYLKO CI CO o ZWYCIESTWIE
    NIE CHCA SNIC :)"

  • 8. Data: 2004-01-29 19:27:38
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    Jak nie możesz znaleźć pracy to spsóbuj najpierw
    jakaś praktyka (to za friko), staż (płatny) czy coś podobnego.
    Choćby na wakacje - zawsze coś potem możesz w CV wpisac.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-01-29 19:32:55
    Od: "mangha" <R...@g...pl>

> [...]
    > Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    > technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...

    Im więcej umiesz, tym lepiej. Dobrze, jeśli kierunki studiów się
    uzupełniają. Inwestycja w edukację nie zaszkodzi, a może pomóc. Zwiększa
    szanse na rynku pracy. Można wysnuć pewne wnioski - człowiek, który był
    pracowity w trakcie nauki nie powinien opierdalać się w pracy. Można też
    przypuszczać, że jest bystry i takie tam. 2, 3 kierunki to na pewno atut na
    rynku pracy.
    Pracodawcy nie boją się ludzi wykształconych, wręcz przeciwnie. Zdarza się
    natomiast, że bezpośredni kierownik lub współpracownicy mogą poczuc się
    zagrożeni i nie zatrudnią osoby z wyższymi kwalifikacjami. Na szczęście nie
    jest to zbyt częste.

    Osoba po studiach powinna jednak wykazać się czymś więcej niż tylko
    wykształcenie czy języki. Ważne atuty absolwenta to doświadczenie zawodowe,
    ale także praktyki, wolontariat - na pewno warto zatroszczyć się o to w
    trakcie studiów.

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems

  • 10. Data: 2004-01-29 19:51:06
    Od: "Tomasz " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Walter Schellenberg <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Sam osobiscie mam licencjat z chemii , inz technologii zywnosci , izn
    > technik komputerowych dwa ostatnie zaocznie AR , chemia dziennie ...

    Cześć.
    Czy próbowałeś coś znaleść?
    Tomek.