PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwyzka po skonczeniu studiow

  • 1. Data: 2002-02-15 14:23:11
    Temat: Re: podwyzka po skonczeniu studiow
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4gstr$7i4$2@news.tpi.pl...
    > ja "trawie" jeszcze ta co napisane (książki) przez Halinę Błoch i
    Alicje
    > Jarugową

    Tytuł?

    Chester EM

  • 2. Data: 2002-02-15 15:01:08
    Temat: podwyzka po skonczeniu studiow
    Od: "Szym" <s...@z...kis.p.lodz.pl>

    "Odi" <l...@a...waw.pl> wrote in message news:3c6d0cee$1@news.vogel.pl...

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?Site=DW&Date=20020215&C
    > ategory=MAGAZYN&ArtNo=202140006&Ref=AR
    >
    > Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie

    Error: Invalid article key (DW,20020215,,202110010,AR).

  • 3. Data: 2002-02-17 13:26:36
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    Użytkownik "Darek" <d...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    Chyba niezbyt precyzyjnie się wyraziłem - to ja będę miał okazję przepisać
    pracę ;-))) Im wyżej, tym lepiej ;-) Pytam, bo nie wiem, ile powiedzieć.
    Myślałem, że te usługi już wymarły i się nawet nie ogłaszałem
    Dzięki i pozdrawiam
    Lech

  • 4. Data: 2002-02-17 15:09:27
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    > Witam,
    >
    > mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów ma jakieś informacje na ten temat?
    > Interesuje mnie wszystko - jak załatwić taką pracę, zarobki, warunki itp.
    > może ktoś ma znajomego, który tam pracował? To dla mnie bardzo ważne.
    >
    > Pozdrowienia
    > mortal

    Podpinam sie pod pytanie.
    Mortal jezeli znajdziesz jakies informacje na ten temat
    prosze o przeslanie rowniez do mnie jesli to nie problem.

    Pozdrawiam
    malesiak